Comisariatul Regional Protecția Consumatorului – Regiunea Sud Muntenia urmărește îndeaproape evoluția situației legată de primirea facturilor la Electrica. „Sunt oameni care nu au primit factura de luni bune și care au reclamat acest lucru, dar și persoane care nu au reclamat, dar sunt la fel de îngrijorate”, susține Ion Iordăchescu, comisar șef.
Într-o postare pe Facebook, acesta a precizat că se poartă în permanență discuții cu cei din conducerea Electrica și că, personal, se va asigura că nicio persoană nu va avea de suferit din cauza facturilor la energie electrică.
„Înțeleg dificultatea în care se află furnizorul în urma recentelor schimbări legislative, însă nu vom accepta ca persoanele vulnerabile să sufere și mai mult și să se regăsească într-o situație disperată, fără ieșire, având sume imense de achitat”.
Citește și: Electrica Furnizare anunță oficial întârzierea facturilor. Ce mesaj le trimite clienților
În acest sens, Protecția Consumatorului a trimis o adresă celor de la Electrica, în care se solicită ca
„drepturile și interesele economice ale consumatorilor să nu fie afectate, iar cei deja afectați să beneficieze de măsurile legale corespunzătoare, de remediere a deficiențelor reclamate, cu informarea de îndată a instituției noastre și a clienților reclamanți. De asemenea, vă solicităm să depuneți toate diligențele pentru ca astfel de situații să nu se mai repete pe viitor, astfel încât, legislația să fie respectată întocmai și la timp”, se arată în respectiva adresă.