- Publicitate -

Client umilit și jignit de către un agent de pază la magazinul Carrefour din PSC. Reprezentanții supermarketului regretă incidentul

Un ploieștean, Călin Mihai, acuză pe unul dintre paznicii magazinul Carrefour din interiorul PSC de faptul că a fost jignit și umilit în fața a zeci de trecători. Asta după ce angajatul firmei de securitate l-a acuzat pe acesta de furt.

- Publicitate -

„ A alergat după mine, a țipat în văzul tuturor, numindu-mă hoț, iar când i-am arătat bonul, mi l-a aruncat sfidător în coș, a întors spatele și a plecat”, a povestit bărbatul. 

Călin Mihai a mers cu mama sa la cumpărături. Și-a scanat singur produsele în valoare de 200 de lei la casa de marcat self -pay, a achitat și a părăsit magazinul. Nu mică i-a fost mirarea, spune acesta, când, în văzul a zeci de trecători, l-a văzut pe paznicul supermarketului alergând și țipând la el să se oprească.

Citește și: Incident la magazinul Carrefour din Boldești Scăeni. Paznic reclamat conducerii

„Pe un ton ridicat, aproape zbierând, mi-a spus că am furat cu bax de apă minerală în valoare de 15 lei. I-am arătat bonul. Noroc că îl păstrasem. S-a uitat în silă la mine, mi l-a aruncat peste celelalte produse și a plecat. Vă dați seama cât de umilit și jignit m-am simțit! am fost numit hoț, fără vreo vină. Totul, de față cu atâția oameni care se opreau mirați să vadă de ce atâta scandal.

Mamei, care este în vârstă, aproape i s-a făcut rău din cauza situației. Nu e posibil să fii tratat ca un infractor de către acești paznici care se cred zei. Înțeleg că se fură din magazine, dar nu cred că umilirea unor clienți fideli e o soluție”.

Omul pare hotărât să nu își mai facă niciodată cumpărăturile din acest lanț de magazine.

În replică, reprezentanta supermarketului ne-a trimis un punct de vedere oficial al magazinului. Și-a expus în mod public „regretul pentru disconfortul experimentat de client la ultima sesiune de cumpărături”.

Domnul agresat verbal de către angajatul serviciului de pază a fost contactat. I-a fost transmis faptul că magazinul își exprimă regretul pentru  că acest control a provocat o situație neplăcută.

„Vă asigurăm că intenția noastră nu este aceasta niciodată și sub nicio formă”.

- Publicitate -

Mai mult, a precizat responsabilul lanțului de magazine Carrefour,

„ pentru a ne asigura că interacțiunea clienților noștri cu agenții de pază se desfășoară în mod politicos și sigur, lucrăm constant cu ei, pentru a-i îndruma în acest sens prin traininguri și proceduri actualizate. Încurajăm clienții să ne sesizeze orice neregulă pentru a le îmbunătăți experiența în magazin”.

 

 

 

Sondaj Observatorul Prahovean

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

- Publicitate -

Articole asemănătoare

- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Ultimele știri

Pățania unui ploieștean care și-a uitat aparatul foto profesional într-o cafenea. ”Noroc cu camerele de supraveghere…”

Fotograful ploieștean Bogdan Vasilescu a povestit pe Facebook experiența prin care a trecut după ce și-a uitat aparatul de fotografiat într-o cafenea din oraș....

De ce avem dependenți de droguri, alcool sau ”păcănele”? Opinia psihoterapeutului Eugenia Popovici

Observatorul Prahovean a solicitat opinia psihoterapeutului Eugenia Popovici cu privire la un fenomen care pare scăpat de sub control: dependența, în special a tinerilor,...

Un tânăr de 24 de ani din Lipănești a fost dat dispărut în Prahova. L-ați văzut?

Niță Romeo Gabriel, în vârstă de 24 de ani, a plecat din mod voluntar de la locuința tatălui său din Lipănești și nu a...

Ce trebuie să știi dacă te sună un ”operator” în numele BNR pentru împrumuturi online

Banca Națională a României atrage atenția asupra unui atac de tip spoofing (utilizarea frauduloasă a numărului de telefon) în care este folosit numele instituției. Comunicatul...

Naționala României a aflat verdictul după incidentele din meciul cu Kosovo

UEFA a înștiințat Federația Română de Fotbal cu privire la sancțiunile acordate în urma incidentelor din partida cu Kosovo, din preliminariile pentru Campionatul European...
Emisiuni
- Publicitate -

S-a întors omul fără adăpost în zona Parcului Eminescu din Ploiești. Au reînceput urletele și înjurăturile

Cazul omului fără adăpost care și-a găsit „o casă” în zona Parcului Eminescu din Ploiești a fost prezentat pe larg de Observatorul Prahovean. Modul...

Controale ale Consiliului Concurenței la Enel România. Compania ar limita concurența pe piață

Consiliul Concurenței a efectuat inspecții inopinate la Enel România SA, la operatorii de distribuție a energiei electrice din cadrul grupului (E-Distribuție Muntenia SA, E-Distribuție...

Amenzile ANAF nu vor mai putea fi plătite la jumătate, în termen de 15 zile

Amenzile ANAF nu vor mai putea fi plătite la jumătate, potrivit noilor măsuri publicate de Guvern. Dacă până acum, amenzile contravenționale aplicate de ANAF puteau fi...

El este șoferul microbuzului strivit între două tiruri pe A 1. ”Drum lin spre Cer, George!”

Cinci oameni au murit, ieri, într-un teribil accident rutier petrecut pe A 1, la Ciorogârla. Aceștia se aflau într-un microbuz care a fost strivit...

Se schimbă prioritatea de trecere pe strada Bobâlna din Ploiești. Ultimele măsuri luate pentru fluidizarea traficului

Închiderea Bulevardului Independenței din Ploiești a dus la îngreunarea circulației rutiere pe străzile adiacente. În acest context, miercuri după amiază, Primăria Ploiești a anunțat...
Emisiuni