- Publicitate -

Client umilit și jignit de către un agent de pază la magazinul Carrefour din PSC. Reprezentanții supermarketului regretă incidentul

Un ploieștean, Călin Mihai, acuză pe unul dintre paznicii magazinul Carrefour din interiorul PSC de faptul că a fost jignit și umilit în fața a zeci de trecători. Asta după ce angajatul firmei de securitate l-a acuzat pe acesta de furt.

„ A alergat după mine, a țipat în văzul tuturor, numindu-mă hoț, iar când i-am arătat bonul, mi l-a aruncat sfidător în coș, a întors spatele și a plecat”, a povestit bărbatul. 

Călin Mihai a mers cu mama sa la cumpărături. Și-a scanat singur produsele în valoare de 200 de lei la casa de marcat self -pay, a achitat și a părăsit magazinul. Nu mică i-a fost mirarea, spune acesta, când, în văzul a zeci de trecători, l-a văzut pe paznicul supermarketului alergând și țipând la el să se oprească.

Citește și: Incident la magazinul Carrefour din Boldești Scăeni. Paznic reclamat conducerii

„Pe un ton ridicat, aproape zbierând, mi-a spus că am furat cu bax de apă minerală în valoare de 15 lei. I-am arătat bonul. Noroc că îl păstrasem. S-a uitat în silă la mine, mi l-a aruncat peste celelalte produse și a plecat. Vă dați seama cât de umilit și jignit m-am simțit! am fost numit hoț, fără vreo vină. Totul, de față cu atâția oameni care se opreau mirați să vadă de ce atâta scandal.

Mamei, care este în vârstă, aproape i s-a făcut rău din cauza situației. Nu e posibil să fii tratat ca un infractor de către acești paznici care se cred zei. Înțeleg că se fură din magazine, dar nu cred că umilirea unor clienți fideli e o soluție”.

Omul pare hotărât să nu își mai facă niciodată cumpărăturile din acest lanț de magazine.

În replică, reprezentanta supermarketului ne-a trimis un punct de vedere oficial al magazinului. Și-a expus în mod public „regretul pentru disconfortul experimentat de client la ultima sesiune de cumpărături”.

Domnul agresat verbal de către angajatul serviciului de pază a fost contactat. I-a fost transmis faptul că magazinul își exprimă regretul pentru  că acest control a provocat o situație neplăcută.

„Vă asigurăm că intenția noastră nu este aceasta niciodată și sub nicio formă”.

Mai mult, a precizat responsabilul lanțului de magazine Carrefour,

„ pentru a ne asigura că interacțiunea clienților noștri cu agenții de pază se desfășoară în mod politicos și sigur, lucrăm constant cu ei, pentru a-i îndruma în acest sens prin traininguri și proceduri actualizate. Încurajăm clienții să ne sesizeze orice neregulă pentru a le îmbunătăți experiența în magazin”.

 

 

 

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

Articole asemănătoare

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112

- Publicitate -

Sondaj

Participați la protestele împotriva scumpirii carburanților?

Participați la protestele împotriva scumpirii carburanților?

- Publicitate -

Video Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Ultimele știri

Protest împotriva scumpirii carburanților la Ploiești. Mai mulți șoferi au blocat pompele benzinăriei OMV 9 Mai [VIDEO]

Zeci de șoferi protestează, la această oră, la Ploiești, în benzinăria OMV din cartierul 9 Mai, împotriva creșterii alarmante a  prețului la carburanți. Conducătorii...

Emotet, malware-ul care fură datele cardurilor de credit. Sunt vizați utilizatorii de Google Chrome

Google Chrome, cel mai folosit browser în întreaga lume, este în centrul unei foarte importante atenționări. Sunt vizați milioane de utilizatori din întreaga lume....

Zvonurile omoară oameni. Cum o legendă urbană ca „ambulanța neagră care răpește copiii din România” i-a adus sfârșitul unui tânăr din Mexic

Un tânăr a fost stropit cu benzină și ars de viu după un zvon pe WhatsApp, într-o localitate din Mexic, scrie Digi 24. Povestea asta...

Călător pe Mediterana cu velierul, jurnal, ziua șase: Aventură, plajă de vis, apus senzațional și o întrebare: ce consumă polonezele, nene?

Urmare de AICI Pentru că în larg era vânt puternic, vasele intrau unul câte unul în marină. Cel mai probabil veneau de pe insulele apropiate,...

Vișinel Bălan, vicepreședinte ANPDCA: “Îi mulțumesc doamnei diriginte pentru șansa pe care mi-a oferit-o”

Vișinel Bălan, vicepreședintele Asociației Naționale pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție, se alătură campaniei “Spune, pe bune, ce se întâmplă la tine în școală". Acesta...
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Parteneri

- Publicitate -