Un ploieștean, Călin Mihai, acuză pe unul dintre paznicii magazinul Carrefour din interiorul PSC de faptul că a fost jignit și umilit în fața a zeci de trecători. Asta după ce angajatul firmei de securitate l-a acuzat pe acesta de furt.
„ A alergat după mine, a țipat în văzul tuturor, numindu-mă hoț, iar când i-am arătat bonul, mi l-a aruncat sfidător în coș, a întors spatele și a plecat”, a povestit bărbatul.
Călin Mihai a mers cu mama sa la cumpărături. Și-a scanat singur produsele în valoare de 200 de lei la casa de marcat self -pay, a achitat și a părăsit magazinul. Nu mică i-a fost mirarea, spune acesta, când, în văzul a zeci de trecători, l-a văzut pe paznicul supermarketului alergând și țipând la el să se oprească.
Citește și: Incident la magazinul Carrefour din Boldești Scăeni. Paznic reclamat conducerii
„Pe un ton ridicat, aproape zbierând, mi-a spus că am furat cu bax de apă minerală în valoare de 15 lei. I-am arătat bonul. Noroc că îl păstrasem. S-a uitat în silă la mine, mi l-a aruncat peste celelalte produse și a plecat. Vă dați seama cât de umilit și jignit m-am simțit! am fost numit hoț, fără vreo vină. Totul, de față cu atâția oameni care se opreau mirați să vadă de ce atâta scandal.
Mamei, care este în vârstă, aproape i s-a făcut rău din cauza situației. Nu e posibil să fii tratat ca un infractor de către acești paznici care se cred zei. Înțeleg că se fură din magazine, dar nu cred că umilirea unor clienți fideli e o soluție”.
Omul pare hotărât să nu își mai facă niciodată cumpărăturile din acest lanț de magazine.
În replică, reprezentanta supermarketului ne-a trimis un punct de vedere oficial al magazinului. Și-a expus în mod public „regretul pentru disconfortul experimentat de client la ultima sesiune de cumpărături”.
Domnul agresat verbal de către angajatul serviciului de pază a fost contactat. I-a fost transmis faptul că magazinul își exprimă regretul pentru că acest control a provocat o situație neplăcută.
„Vă asigurăm că intenția noastră nu este aceasta niciodată și sub nicio formă”.
Mai mult, a precizat responsabilul lanțului de magazine Carrefour,
„ pentru a ne asigura că interacțiunea clienților noștri cu agenții de pază se desfășoară în mod politicos și sigur, lucrăm constant cu ei, pentru a-i îndruma în acest sens prin traininguri și proceduri actualizate. Încurajăm clienții să ne sesizeze orice neregulă pentru a le îmbunătăți experiența în magazin”.