Ministrul Energiei, Virgil Popescu, a anunțat care este procedura pe care clienții nemulțumiți de valoarea facturilor la gaze și curent trebuie să o urmeze pentru recalcularea acestora.
”Astăzi, în ședința de guvern, a venit și președintele autorității de reglementare și ne-a spus procedurile. Oamenii trebuie să știe că ANRE are un call center foarte mare care poate răspunde la foarte multe solicitări” a declarat ministrul Energiei, citat de Antena 3.
Numărul de telefon este 0374554265 şi poate fi apelat, de luni până duminică, între orele 8.00-18.00.
Citește și Un bărbat din Gorj a vrut să se sinucidă după ce a primit factura la curent
Ce trebuie să facă clienții nemulțumiți de valoarea facturilor:
- Reclamație la furnizor, acesta are posibilitatea să returneze banii în 5 zile dacă suma este peste 100 de lei.
- Dacă este sub 100 de lei se scade din factura următoare.
- Dacă furnizorul nu face acest lucru, reclamația trebuie transmisă la ANRE și la OPC.