Un nou caz Covid-19 la Primăria Ploiești. Program modificat la Registratura Direcției de Urbanism și la Serviciul Autorizații

1

Primăria Ploiești a anunțat, marți, că a fost stabilit un nou program de lucru pentru Registratura Direcției de Urbanism și pentru Serviciul Autorizații, după ce s-a înregistrat un nou caz Covid. În urmă cu o săptămână, alți trei angajați din Primărie au fost confirmați cu noul virus.

„Ca urmare a constatării apariției unor cazuri de infectări cu virusul Covid-19 programul de lucru al registraturii Direcției de Urbanism și programului cu publicul în cadrul Serviciului Autorizații va fi următorul: Program Registratura: Marți: 10:00 – 13:00, primire documentații / Joi: 10:00 – 13:00, eliberare documente, Program cu publicul Serviciul Autorizații: Marți și Joi 10:00 – 13:00”, a precizat Primăria Ploiești.

Potrivit unor surse din Primăria Ploiești, o angajată de la Registratură a anunțat, săptămâna trecută, că a intrat în contact cu o persoană infectată cu Covid-19, dată la care a fost trimisă la domiciliu. Aceasta ar fi făcut, vineri, testul, iar astăzi angajata a anunțat că rezultatul este pozitiv, motiv pentru care s-a luat decizia de modificare a programului de lucru la Registratură și la Serviciul Autorizații.

Acesta este cel de-al patrulea caz de Covid-19 înregistrat la Primăria Ploiești.

*Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596

1 COMENTARIU

  1. Cei din Primarie sunt toti niste incapabili…vor numai lefuri si sporuri nemeritate…cum sa faci tu asa program de lucru, cand lumea mai are si serviciu? Atat de incapabil sa fi ca sef incat nu poti sa pui pe altcineva la REGISTRATURA? ce mare treaba-calificare-specializare iti trebuie sa primesti niste hartii si sa dai un nr de inregistrare…vin eu si fac lucrul asta…e bataie de joc fata de populatia acestui oras…si asa in primarie sunt zeci de persoane care doar plimba o hartie de la stanga la dreapta…

Publică aici opinia ta

Comentariul tău
Numele tău