METRO Cash & Carry România participă, pentru a doua oară consecutiv, la programul „Let’s Do It, Romania!”, din data de 12 mai 2012, în calitate de susţinător.
Una dintre cele mai de succes campanii de voluntariat şi de protecţie a mediului care s-a desfăşurat vreodată la noi în ţară, „Let’s do it, Romania!” se află la cea de-a treia ediţie. Conceptul campaniei „Let’s do it, Romania!” este unul pe cât de simplu, pe atât de eficient şi presupune acţiuni de curăţare a unor suprafeţe întinse din întreaga ţară, într-o singură zi.
Peste 300 de angajaţi ai METRO Cash & Carry România vor participa, şi în acest an, în programul „Let’s do It, Romania!” şi vor ajuta la adunarea deşeurilor din arealele naturale din întreaga ţară.
Astfel, aceştia vor contribui la atingerea obiectivului campaniei, cel de a include cât mai mulţi voluntari, atât la nivel individual, cât şi la cel de companii, în curăţarea suprafeţelor verzi din toată ţara.
„Este o bucurie pentru noi să luăm parte, şi în acest an, la campania naţională Let’s do it, Romania! şi să putem, o dată în plus, să ne arătăm respectul faţă de comunitatea care ne găzduieşte şi ne sprijină încă din 1996, de la începutul activităţii noastre în România. Dorim să ne implicăm şi în viitor în astfel de programe de responsabilitate socială, pentru a returna comunităţilor în care suntem prezenţi o mică parte din sprijinul pe care ni-l acordă de atâţia ani.”, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry România.