Mai puțin de patru ani. Atât a rezistat asfaltul turnat la construcția nodului rutier de pa A3, București-Ploiești, la Gherghița. Acum, accesul în autostradă, care a costat aproape 14 milioane de lei, este plin de gropi.
Pe 27 noiembrie 2015, Consiliul Județean Prahova anunța cu mare tam-tam deschiderea circulației rutiere pe un nou nod rutier pe autostrada A3 Bucuresti-Ploiesti, construit in dreptul localității Gherghița.
Acesta a costat 13.903.738 lei, din aceasta suma 8.482.943 lei fiind alocati de Ministerul Dezvoltarii Regionale prin Programul National de Dezvoltare Locala, restul de 5.420.795 lei fiind asigurat din bugetul Consiliului Judetean Prahova, iar constructorul a fost compania SC Viarom Construct.
Potrivit ziare.com, pentru constructia pasajului a fost nevoie de exproprierea a aproximativ 15 hectare de teren pentru cauza de utilitate publica, platile fiind in valoare totala de 1,2 milioane de lei.Printre cei expropriati se numara omul de afaceri Costel Casuneanu si sotia sa, Paulina, care au fost expropriati de patru parcele de teren, dar si SC Pa&Co International, companie care, alaturi de Spedition UMB, Euroconstruct ’98 si Com-Axa, a construit sectorul Moara Vlasiei-Ploiesti al autostrazii A 3.
Un cititor ne-a trimis imagini cu gropile apărute în asfalt în zona nodului rutier de acces în A3 de la Gherghița, cu mențiunea că și drumul județean care leagă această comună de Drăgăneşti este plin de ”cratere”:
FOTO