Uite Postul…Cade postul, adica calitatea serviciilor UPC a ajuns controversata! Avand o caciula prea mare pentru cat mai poate duce prin cablu, “cea mai buna televiziune din Romania” isi bate joc de clienti. “Mai bine cu fiecare zi” este un slogan spre bunastarea patronului care in fiecare dimineata, dupa ce isi arunca o privire plictisita peste averea personala nedeclarata, obsedat de gandul care i-a adus si banii si fericirea, adica “astia sunt multi, dar fraieri”, se concentreaza pe noi directii de prosperitate personala, rasfoind manualul de psihologia maselor. Asa a ajuns la conceptul de aur care i-a adus un mic tezaur. Aducandu-si aminte un vis, a aplicat sloganul nescris, un cosmar pentru client, inrobit c-un abonament: Uita-te zilnic, Plateste-mi lunar, Clientul meu anual! “Cu UPC, distractia in familie e garantata!” in special de sarbatori cand telefonul si internetul raman moarte, moarte, fara semnal. “Suna acum la 031 100 1000…”, poate de la un vecin care nu este abonat la UPC pentru ca sigur ii functioneaza telefonul. “…vino in orice magazin UPC si afla mai multe!” Asa am aflat, de vreo 3 ori la rand in 6 zile, ca degeaba te programezi si astepti, si tot astepti interventia salvatoare… ca pe un Mos Gerila care nu mai vine de 22 de ani. Asa am observat, de fiecare data, ca mereu sunt clienti nemultumiti, ori ca le-a cazut cablul de mai multe zile si nu s-a mai putut ridica, refuzand sa mai fie spanzurat prin copaci, printre blocuri…, ori ca nu au primit factura care s-a ratacit prin alte plicuri sau tolbe de postas grabit, ori ca vor sa depuna o reclamatie si nu primesc un numar de inregistrare… Pentru bataie de joc, apasati tasta 1, pentru o portie de draci, apasati tasta 2, pentru mai mult stres, apasati tasta 3, pentru…apasati tasta…daca ai ton. Cand nu ai ton, pentru ca reteaua nu ti-a fost activata din motive obscure, presarate cu lene, dispret si alte obiceiuri private si mioritice, apasa, asa de necaz, tasta “fraier”. Dar ce este televiziunea digitala? Televiziunea digitala de la UPC prin MediaBox pentru televizoarele LCD este o iluzie, beneficiul principal, de “imagine foarte clara si sunet perfect”, fiind dat de televizorul LCD si nu de acest sistem hibrid care vrea sa impace si capra si varza intr-o lume romaneasca saraca care tine inca cu dintii de televizorul analogic. Pentru televizoarele LCD sau cu plasma, toata aceasta scamatorie electronica este ca si cum te-ai scarpina cu mana stanga, bagata in manusa de box, la urechea dreapta. MediaBoxul este mereu in asteptare, adica aprins. Dar cat consuma aceasta cutie neagra care face si gaurele negre in buzunarul clientului? 20w se poate citi in specificatiile tehnice, dar nu si in oferte! Este ca si cum ai tine aprins non stop un bec de 20w, zi si noapte, luna de luna, tot anul! Adica, 365x24x20=175.200w=175,2kw/an!!! Cand este in functiune, consuma dublu!!! Asta inseamna ca MediaBoxul incarca factura electrica cu cel putin 15kw intr-o luna!!! E ca si cum ai plati la sfarsit de an a treisprezecea si a paisprezecea factura la Electrica!!! Si se mai face atata zgomot pentru nimic cand ni se cere sa stingem lumina cateva minute, o data pe an, ca sa economisim energie la nivel planetar!? Oare nimeni nu atinge sau stinge MediaBoxul sau macar sa-l optimizeze. Dar modemul, cu siragul nesfarsit de leduri aprinse permanent, cat consuma? Dar adaptoarele pentru 12 sau 15v? Despre influentele campului electromagnetic, generat de antena de camera wireless asupra locatarilor, nu se stie nimic. Si uite asa, dupa principiul nemuritor si rece “paine si circ”, actualizat “paine si televiziune prin cablu”, romanul isi consuma 1/4 din viata in fata sticlei electronice. “Sa traiti bine!” Guvernul Romaniei aude oare? ANPC vede ceva? Mai aude si vede cineva prin Romania asta? La multi ani UPC, in 2012! Poate lasi la cos, acel caltabos, plin ochi cu repros!
Mircea VOINEA- un cititor fidel care ia atitudine astfel.
Mircea VOINEA- un cititor fidel care ia atitudine astfel.
Cum ți se pare subiectul?