Într-o perioada în care părerea contribuabililor despre funcționarii publici este predominant negativă, există și situații care se abat de la regulă. Sunt și angajați în primării și alte instituții care au răbdarea și dorința de a le facilita oamenilor accesul la informații și servicii, dar și cetățeni care nu uită să mulțumească.
Una dintre situații a fost înregistrată la Primăria Sinaia, acolo unde un angajat al instituției a primit un mesaj la care nu se aștepta. De felul său, Viorel Marin (foto) sau Vio, cum îi spun colegii și prietenii, este o persoană serioasă, altruistă, dar a privit totul ca fiind parte din fișa-postului, dar și din dorința ca oamenii care-i cer ajutorul să nu bată nenumărate drumuri la Primărie și să stea cu orele la cozi, în condițiile în care soluția poate fi mult mai simplă.
A recurs la acest mod de abordare a job-ului său și cu Alexandra Dobrică, iar la scurt timp, feedback-ul a fost acesta:
„Vă scriu să vă spun că, deși nu l-am întâlnit niciodată, Domnul Viorel Marin m-a ajutat să-mi rezolv o chestiune legată de avizarea pentru tăiere a unor copaci de pe terenul pe care îl dețin la Sinaia.
A acționat cu promptitudine și profesionalist, fără să-mi ceară să mă deplasez personal, mi-a răspuns la toate nelămuririle atât telefonic, cât și pe e-mail și, mai mult decât îi cerea probabil fișa postului, m-a făcut să înțeleg și pașii următori pe care trebuie să-i parcurg la Ocolul Silvic.
Cum o astfel de abordare profesionistă este rară în Administrația Publică, vă scriu pentru a vă informa de părerea mea deosebit de bună despre Dl. Marin.
Astfel de angajați trebuie încurajați și cultivați, vă rog astfel să distribuiți acest mesaj către șeful său pentru informare.
Un contribuabil mulțumit,
Alexandra Dobrică”
Sursa foto: Mircea Balan și facebook Marian Panait