fbpx

patinoar-ploiesti-deschis.jpg

Sezonul rece vine cu reclamațiile aferente la Protecția Consumatorilor! Calitatea serviciilor prestate la patinoarele din județ, nefuncționalitatea telegondolelor și telecabinelor, precum și serviciile improprii de cazare și alimentație publică completează lista nemulțumirilor semnalate de către consumatori.


Cum vine iarna, reprezentanții Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor se mută, prin rotație, în stațiunile montane, acolo unde au de soluționat o serie de reclamații „de sezon“.

Conștienți de drepturile pe care le au și atenți la calitatea serviciilor pentru care plătesc, clienții nu par a fi dispuși să treacă ușor cu vederea atunci când constată că serviciile și produsele pentru care au scos un ban din buzunar sunt neconforme.

Cele mai multe sesizări de agent gen vizează calitatea produselor și serviciilor din locurile de cazare și alimentație publică, transportul pe cablu, dar și problemele de la locurile de agrement, cum ar fi patinoarele.


Reclamațiile „de sezon“ le completează pe cele „obișnuite” care domină topul nemulțumirilor. Cele mai multe sesizări sunt legate de modalitatea defectuoasă de service a produselor de folosință îndelungată aflate în termenul de garanție, aspecte care țin de prestarea serviciilor de telefonie fixă și mobilă, calitatea produselor alimentare, expuse la comercializare.

Instituția noastră acționeză pentru soluționarea petițiilor în deplin acord cu prevederile legale în vigoare, sens în care dispune, în sarcina operatorilor economici, sancțiuni contravenționale și măsuri, cu termene de conformare. Cazurile de neconformare sunt foarte rare, însă atunci când acestea există, instituția noastră sancționează, din nou, operatorul economic pentru neîndeplinirea măsurii, reluându-se totodată măsurile dispuse anterior”, ne-au declarant reprezentanții Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor Prahova (CJPC).


Nu toate sesizările sunt verificate, ci doar cele care sunt fondate. Potrivit legii, o petiție trebuie să conțină: datele de identificare a celui care reclamă; operatorul economic reclamat; obiectul reclamației; documente probatorii. Pentru ca o petiție să fie fondată, trebuie să se confirme cele sesizate în cuprinsul acesteia.


În județul Prahova, sesizările pot fi depuse la Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor, pe strada Industriei, nr.111, Ploiești, fie telefonic 0244/576436; 0344/401394; 0344/401395; fax:0244/5766 sau on-line, pe Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

patinoar-ploiesti-deschis.jpg

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.
Liliana Maxim Minculescu
redactor
Liliana Maxim Minculescu, jurnalist „de modă veche“, și-a început activitatea în 2004, lucrând simultan în presa scrisă și TV.
A lucrat la Telegraful de Prahova și Alpha TV, a făcut parte și din echipa cotidianului Adevărul pentru ca, ulterior, să se axeze pe jurnalismul de televiziune, la Valea Prahovei TV și Ploiești TV. A scris, totodată, și pentru site-ul: promovamprahova.ro.
Pentru activitatea în presa locală și regională a fost nominalizata mai multor concursuri, gale, dar și premiată în anul 2014, în cadrul Galei MediaFEM, iar în 2018 la Gala Comunității Prahovene.
A ales Observatorulph.ro pentru că îi place să țină pasul cu vremurile, iar prezentul și viitorul jurnalistic sunt aici, în presa online.
De același autor

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
970.jpg