Jurnaliștii Marius Nica, Mihai Nicolae și Claudiu Vasilescu au discutat la Observatorul Prahovean LIVE despre facturile emise cu întârziere de Electrica, dar și despre promisiunea neonorată a primarului Ploieștiului față de suporterii Petroului.
- Publicitate -
Temele abordate în această ediție sunt:
Electrica Furnizare își disperă clienții! Facturi întârziate și ”încărcate”
Volosevici a promis ”salvarea” Petrolului, dar a dat-o în bară
- Publicitate -
Minune de 1 aprilie. Se asfaltează bulevardul!
Spitalele Primăriei Ploiești, în pericol de prăbușire la cutremur
Emisiunea poate fi urmărită aici:
- Publicitate -
De ce Electrica Furnizare , nu raspunde in termenul legal, la sesizarile si reclamatiile facute on line {pentru ca altfel este imposibil din cauza marii aplicatii instalate de curand. Iti creste barba daca vrei sa iei legatura live cu cineva de acolo }… Oare de cate comentarii au nevoie ca sa-si dea seama, cat de proasta este aplicatia pe care s-au scremut o luna de zile sa o instaleze, si tot prost merge. Nici nu vreau sa ma gandesc, cat a costat marea inventie…
Angajati numai pe pile, trimit facturi de nici 1 leu , mai mari taxele postale. Desi aveam bani in cont, m-au decuplat, am reclamat, si-au recunoscut vina si mi-au returnat taxa de reconectare. Nu se mai satura…
Electrica bate joc de oameni,doar pe spinarea oamenilor primesc banii,noi o plătim pe iei,și bat joc de noi pe buzunarele noștri,nici o informație,nici pe telefon,nici pe aplicație,dar bani ște să primească de geaba pe buzunarele oamenilor,sistemele astea le fac intenționat spre binele lor iei sunt liniștit că primesc bani de geaba,programul trece și așa.
Am primit din 27 martie și până în 2 aprilie șapte facturi la gaze, in sumă de 704.6 lei. În cadrul acestor facturi se regăsesc sume din anul trecut deși la un moment am avut factura scrisă de ei 0 (zero). Pentru mai puțin de 50lei am primit somație iar acum ce nebun ar achita sume suplimentare la facturi achitate?
In concluzie cum trebuie făcut, unde trebuie sa ne adresam?
Cei ce au semnalat încasări nejustificate, sunteți SI CU SERVICIUL DE GAZE la excelența lor Electrica furnizare? Strategia lor ar putea fi :
– in goana nebună in care trăim, au mizat că schimbând modelul de factură și unde ascunzi ceva când chiar asta vrei sa faci? O ascunzi in locul cel mai vizibil . Cum am mai spus , noi ne uitam după cât avem de plata și atât, nu pentru ce perioada, nu pentru consum, doar suma care o avem de plata. Daca sunt mulți abonați în situația descrisă mai sus faceți a auziți.