retail_46126600_11292100_26531900.jpg

Topul celor mai mari retaileri din comerțul alimentar continuă să se schimbe odată cu noile tranzacții din piață, dar și a strategiilor puse în aplicare. În 2016, grupul Carrefour, cu toate lanțurile de magazine din portofoliu, mai are de recuperat doar 1,3 miliarde de lei ca să ajungă din urmă Kaufland, liderul pieţei. Metro pierde din nou, în fața Auchan. 

 

Astfel, liderul pieței rămâne retailerul german Kaufland, care, cu cele 112 magazine ale sale din 2016 a raportat o cifră de afaceri netă de 9,69 miliarde de lei, cu 5,6% mai mult decât anul anterior. Compania a înregistrat, de asemenea, un profit de peste 653 de milioane de lei, față de aproximativ 649 de milioane de lei anul precedent și a depășit pragul de 14.000 de salariați.

Ca și anul trecut, pe locul doi rămâne retailerul francez Carrefour, care, luat ca un grup care operează mai multe societăți (Carrefour România SA, Artima SA , Supeco Investment SRL și Columbis Operațional SRL- fosta Billa România) a ajuns anul trecut la afaceri totale de peste 8,3 miliarde de lei. Diferența dintre cei doi giganți ajunge așadar la aproximativ 1,3 miliarde de lei.

Citește articolul integral pe ECONOMICA.net