În urmă cu două zile am cumpărat de la magazinul Baumax din Ploieşti un verticultor, adică un aparat electric de îngrijit gazonul, care nu a fost deloc ieftin: 340 de lei. Ajuns cu el acasă, am vrut să-l pun la treabă şi a mers fix…cinci minute.
Plin de nervi m-am întors cu el la Baumax, crezând că vor avea bunul simţ să mi-l schimbe cu unul funcţional. Eroare! O doamnă, care nu s-a recomandat, deşi eu am făcut lucrul acesta, m-a trimis la o firmă de service de prin Bereasca! Simţeam cum înnebunesc. Încerc să păstrez un ton cât se poate de calm şi o anunţ pe doamna respectivă că nu am cumpărat „scula” din Bereasca, ci de la Baumax. Doamna o ţinea lungă: nu e treaba noastră, căraţi-vă cu el în spinare până la unitatea service. Am sunat un inspector de la oficiul pentru Protecţia Consumatorilor Prahova, care mi-a citit dintr-o lege exact paragraful care mă privea: comerciantul are obligaţia, pe perioada garanţiei, să repare produsul. După ce îi explic doamnei de la Baumax că am legea de partea mea şi că voi face o reclamaţie la OPC Prahova, brusc devine amabilă şi începe să sune pe la firma care asigura service-ul. După câteva minute de parlamentări acceptă să-mi primească panarama de produs şi să-l ducă un reprezentant al magazinului la firma din Bereasca. Voi aştepta termenul legal de 15 zile pentru reparaţia produsului, în caz contrar, domnilor de la Baumax, mă voi duce glonţ la OPC Prahova. O amendă v-ar prinde bine în vremurile astea de criză, nu?
Garanţia returnării banilor, o vrăjeală
Iată ce scrie pe site-ul Buamax, secţiunea garanţii: Nu aţi calculat bine cantitatea sau aţi cumpărat prea mult? În termen de 4 săptămâni de la cumpărarea produselor le puteţi returna în ambalajul original şi intact şi primiţi înapoi banii în baza prezentării facturii fiscale sau a bonului de casă. În realitate, acest lucru nu se întâmplă.
Aştept punctul de vedere al conducerii magazinului pe adresa redactie@observatorulph.ro.
P.S. În ţările civilizate, unde şi reţeaua Baumax este prezentă, astfel de situaţii sunt rezolvate pe loc cu schimbarea produsului sau returnarea banilor clienţilor nemulţumiţi. La noi, clienţii sunt umiliţi şi puşi pe drumuri. De ce?
Data:
Provocarea Observatorul Prahovean
- Publicitate -
Sondaj Observatul Prahovean
- Publicitate -
Informații utile
- Publicitate -