acua carpatics

Omul de afaceri, Jean Valvis, a primit o lovitură uriașă. Decizia vine de la Tribunalul București, care a dispus retragerea de pe piaţă a sticlelor comercializate sub denumirea AC AQUA AC.

 

Potrivit judecătorilor, designul sticlelor pătrate folosite de Carpatian Sprins SA, compania care deţine brandul Aqua Carpatica, este copiat după cel al unei ape minerale din Serbia, iar firmele lui Jean Valvis, VALVIS HOLDING SA şi Carpatian Sprins SA, au pierdut dreptul de a le mai folosi.

Este a doua lovitură importantă încasată de Aqua Carpatica, după ce acum câţiva ani CNA a interzis un spot tv care susţinea că AC AQUA AC este singura apă minerală din lume fără nitraţi.

Decizia nu este definitivă.

Înfiinţată în anul 2000, Carpatian Sprins SA a iniţiat, în anul 2009, proiectul Aqua Carpatica, concretizat în 2011 prin lansarea brandului cu acelaşi nume.

 

Timp de trei ani la rând, eficienţa campaniilor de comunicare coroborate cu vânzările efective au clasat Aqua Carpatica în topurile clasamentelor de specialitate cu numeroase premii EFFIE câştigate an de an. Încununarea a venit în 2015 pentru Campania Testul Purităţii care a cucerit atât medalia de aur pentru categoria sa, dar şi The Grand Effie Award Romania.

De asemenea, Aqua Carpatica este singurul brand de apă din Romania avizat conform standardelor şi omologat pe piaţa SUA ce are parteneriate cu lanţuri de supermarketuri pe întregul continent american, nu numai în magazinele tradiţionale locale.

În ultimii ani, Aqua Carpatica a înregistrat creşteri de vânzări spectaculoase.
stiripesurse.ro