- Publicitate -

Un producător român de înghețată acuză marile lanțurile de supermarketuri: ”M-au scos de la raft, deși am produse bune, ieftine, fără aditivi””

Data:

Distribuie articolul:

Irina Filip a construit o fabrică de înghețată în comuna Nanov din Teleorman și, după ce a reușit să intre în zece lanțuri de supermarketuri, s-a trezit că afacerea ei este blocată la vânzare.

- Publicitate -

„Noi am ridicat, cu eforturi greu de imaginat, o fabrică modernă de înghețată, în Teleorman, un județ despre care știți ce spune toată lumea. Am dorit și am reușit să produc în această fabrică, un desert industrial de cea mai înaltă calitate. E fabricat exclusiv din ingrediente naturale, cu lapte proaspăt și fără niciun aditiv. Iar consumatorii chiar îl apreciază”, a declarat Irina Filip pentru Hotnews.

Înghețata se vinde sub brandul Cremola și are prețuri mai mici decât multe sortimente ale unor mărci internaționale.

După o perioadă în care a reușit să-și vândă înghețata prin marile lanțuri de supermarketuri, 7 companii de retail, dintre cele 10 care constituie, practic, întregul comerț modern din România, au scos-o din piață.

- Publicitate -

Potrivit sursei citate, proprietarul Cream Land a dezvăluit motivele pentru care s-a întâmplat acest lucru:

  • Reteaua Profi și-a deschis platforme logistice la sfârșitul lui 2020, însă refuză sistematic listarea produselor noastre, în ciuda calității net superioare si a preturilor mai accesibile decât ale altor produse din aceeași categorie alimentara pe care le comercializeaza.
  • Rețeaua CARREFOUR: au listat produsele noastre într-un numar limitat de magazine, pe care nici noi nu îl știam (intrucat au refuzat sa ni-l comunice) si au denuntat unilateral contractul in anul 2022,cu exact o zi inainte de intrarea in vigoare a Legii nr. 81/2022.
  • Rețeaua KAUFLAND: a comercializat produsele noastre din anul 2020 si pana in 2023, a refuzat in permanenta comunicarea fireasca (privind stocurile sau rulajele) intre retailer si furnizor, iar la inceputul acestui an a recurs la delistarea produselor noastre fără nicio justificare comerciala, invocand o lege (Legea 81/2022) pe care de fapt, o incalca;
  • Rețeaua PENNY: dupa 3 ani de refuzuri fara niciun argument comercial, a acceptat sa listeze in 2023 un singur produs Cremola, pretinzand ca vrea sa ii testeze vandabilitatea. Ulterior a recurs la aceeasi practică de delistare abuzivă și nelegală a produsului, a refuzat să furnizeze informații concrete și date concludente privind nivelul vânzărilor produsului CREMOLA în magazinele Penny, în contextul în care am transmis în repetate rânduri dovezi ce atestă lipsa produselor de pe rafturile magazinelor din rețeaua Penny exact în perioada în care reprezentanţii rețelei „evaluau” vandabilitatea acestuia;
  • Rețeaua AUCHAN: a listat produsele noastre în primăvara anului 2019 în 18 hypermarketuri (din 33), am colaborat având această prezență incompletă, vreme de patru luni, dar după ce i-am notificat în mod repetat cu privire la condițiile neconforme de temperatură din mai multe magazine, condiții care deteriorau textura produselor, au oprit comenzile în loc să remedieze problema.
  • Rețeaua METRO: a listat produsele noastre într-un singur magazin (din cele 32) și refuză extinderea în toată rețeaua, pe motiv că produsele noastre, fiind de o calitate înaltă, ar fi produse „de nișa”.
  • Rețeaua MEGA IMAGE: ne-a listat produsele intr-un numar limitat de magazine (aproximativ 15% din numarul total) in anul 2020 si încă de atunci insistam si asteptam sa ne extinda prezenta in toate magazinele retelei, lucru care nu s-a intamplat. 

    La rândul lor, retailerii susțin că au delistat produsele pentru că au existat sincope în apropivzionare. Citește articolul integral pe hotnews.ro

Distribuie articolul:

Provocarea Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Ai un pont care se poate transforma într-o știre? Trimite pe WhatsApp la 0785 075 112

Vreți să aflați cele mai noi știri din Prahova? Abonați-vă la Google News

9 COMENTARII

  1. În RO , lanțurile de supermarketuri fac legea cum vor ,elimina sau nu primesc furnizori ,admit cum vor ,îi umplu de taxe pe furnizori ,protejează produsele venite din țara lor de origine , pun la raft un nr.mic de produse românești aflate în depozit,
    astfel scăzând vânzarea zilnică și apoi delistare pt.că nu e vânzare ?
    Oare ,asta fac lanțurile din RO și cu angajați români ?
    ANAF- ul și alte organe de inspecție ,controlează sutele de magazine de la noi ?

    • Boicotul împotriva vreunui lanț de astfel de magazine nu va funcționa niciodată în acest bantustan din cauza că românul este interesat numai de burta lui. Nu îl interesează că marfa este din import sau produsă în și de Romania, totul este sa fie multă. Nu contează că este proasta sau dăunătoare, fomistul român nu citește ce conține produsul, ci numai prețul. Nu compară și nu analizează o marfă în raport cu alta de același tip, el umple coșul cât mai mult și repede. Acestea sunt motivele pentru care suntem ignorați, batjocoriți, eliminați, șantajați, furați etc de către lanțurile de magazine din Românistan!

  2. Eu nu am văzut nici o reclamă la Tv cu aceasta înghețată. Nu este suficient sa fii in magazin și gata. Trebuiesc incercate toate căile de promovare și apoi vor vedea marile lanțuri de magazine că este necesar sa vândă și ei.

  3. Orice afacere pleacă de jos şi cu eforturi uriaşe să rămânem pe piaţă, să fim competitivi şi chiar să reuşim. Decât să criticăm acţiunile celorlalţi împotriva noastră mai bine să găsim soluţii de rezolare. Toţi suntem buni la critici dar oamenii ăştia au nevoie de soluţii. Da ,bun, am înţeles aţi avut piedici din toate direcţiile şi vreau să cred că produsul vostru este unul de calitate şi după ce voi cumpăra o dată îngheţata voastră o voi căuta în toate magazinele în care voi intra. Voi spuneţi că sunteţi pe piaţă de ceva ani şi vă spun sincer că nu am auzit de Cremola şi nici nu am auzit pe nimeni să îmi spună ceva de genul, cum că ar fi descoperit un nou produs super delicios şi care merită să îl încerc . Deci cum spuneam la început , trebuie să pleci de jos şi să faci totul de unul singur şi să faci sacrificii financiare dar mai întâi trebuie să testezi pe clienţi şi să vezi dacă se face coadă la frigiderul tău cu îngheţată, după aceea, deschide o gelaterie unde îţi poţi vinde produsul, faci bani, deschizi alta, faci bani , iar mai deschizi una şi îţi faci lanţul tău de magazine în tot oraşul , în toată ţara şi poate şi afară dacă produsul tău este în mintea celor care l-au încercat măcar o dată. Sper că sfatul meu îţi va fi de ajutor sau nu, dar voi căuta produsul tău dacă mai este comercializat la magzine şi voi reveni cu comentarii despre gust şi calitate

  4. Părerea mea ar fi ca doamna să încerce să-și deschidă propriul magazin de desfacere a produselor și să-i lase pe retaileri. Și le dă și peste nas.

  5. Unii dintre consumatori au propuneri foarte bune,: să „boicotăm” importurile, cel puțin pe anumite categorii de produse. Problema este că NU EXISTĂ UNITATE DIN PARTEA CONSUMATORILOR, PENTRU A PROTEJA PRODUCĂTORII ROMÂNI! Apar mulțimi de comentarii răutăcioase legate de preț! Dar…”comentatorii” nu știu/ nu vor să facă raportul calitate/preț…DACA ESTE UN PRODUS DE CALITATE, CUM SA VREI SA FIE IEFTIN!? Dar…este ușor „să faci preț” pe munca altora…
    In concluzie, mare păcat că produsele românești „nu au loc” în marile magazine…in cât mai multe magazine!!!

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău

spot_img

Exclusiv

Marea Confruntare pentru Primăria Ploiești. Cum le poți adresa întrebări candidaților?

A doua dezbatere electorală pentru Primăria Ploiești, organizată de...

A început „Marea confruntare pentru Primăria Ploiești” – Dezbatere Electorală – LIVE

Observatorul Prahovean organizează, la această oră, prima ediția ”Marea confruntare pentru Primăria Ploiești”, o serie de patru dezbateri, la care au fost invitați candidații partidelor parlamentare și cei independenți la funcția de primar al Municipiului.

Abonează-te la newsletter

- Publicitate -

Știri noi

Șofer de microbuz din Prahova, filmat în timp ce fumează în mașina plină cu pasageri (VIDEO)

Scene revoltătoare filmate într-un microbuz din Prahova. Şoferul unui...

Una dintre cele mai mari rețele de telefonie mobilă, Telekom, defecțiuni tehnice la această oră

Probleme tehnice într-una dintre cele mai mari reţele de...

Imaginea zilei la Ploiești. Cea mai urâtă piață este în centrul orașului

Ploieștiul are mai multe piețe agro-alimentare, însă, de departe,...

Imagini cu un accident produs la Șoimari. O autoutilitară s-a răsturnat în mijlocul drumului [VIDEO]

Un accident rutier s-a produs, astăzi, pe Drumul Județean...
- Publicitate -
- Publicitate -

Informații utile

Ce este promisiunea de vânzare-cumpărare a unui apartament

Continuăm proiectul ”Casa Nouă”, cu scopul de a vă...

Robin Mihai este triplu medaliat cu aur la Campionatul Mondial de Kempo IKF cu sprijinul Supermarket La Cocoș

Ce ar fi sportul ploieștean fără implicarea oamenilor de...

Medicul Alin Scarlat: Cum influențează activitatea fizică longevitatea

Observatorul Prahovean publică o serie de articole, extrase din...
- Publicitate -

Emisiuni
Observatorul Prahovean

Groapă imensă de gunoi, lângă Ploiești și Parcul Bucov [VIDEO]

Jurnaliștii Marius Nica, Claudiu Vasilescu și Mihai Nicolae au...

”Voi ajuta Petrolul să facă performanță!” Ce măsuri propune Bogdan Nica [VIDEO]

Invitat, miercuri seară, în emisiunea Observatorul Prahovean LIVE, ediție...
- Publicitate -

ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Șofer de microbuz din Prahova, filmat în timp ce fumează în mașina plină cu pasageri (VIDEO)

Scene revoltătoare filmate într-un microbuz din Prahova. Şoferul unui...

Una dintre cele mai mari rețele de telefonie mobilă, Telekom, defecțiuni tehnice la această oră

Probleme tehnice într-una dintre cele mai mari reţele de...

Imaginea zilei la Ploiești. Cea mai urâtă piață este în centrul orașului

Ploieștiul are mai multe piețe agro-alimentare, însă, de departe,...
- Publicitate -