Ahold Delhaize, compania care deține Mega Imagine, este una dintre cele mai mari companii din sectorul de retail alimentar. Deține 19 branduri la nivel global și se pare că va ajunge la 20 de branduri în portofoliu, după finalizarea achiziționări companiei Profi Rom Food.
În prezent, Mega Image are 969 de magazine în România, iar Profi deține 1.650 de magazine.
Informațiile privind achiziția au fost confirmate printr-un comunicat de presă internațional transmis de Ahold Delhaize.
Jesper Lauridsen, COO Europa Centrală și de Est, Ahold Delhaize: „România este o piață atractivă, cu o dezvoltare susținută prin investiții solide. Ne bucurăm că vom continua să contribuim la dezvoltarea pieței locale de retail alimentar, acum și alături de Profi, care devine parte din familia noastră de branduri Ahold Delhaize.
Magazinele din rețeaua Profi vor extinde și completa rețeaua deja existentă de magazine Mega Image. Avem o experiență substanțială în dezvoltarea celor mai bune practici, precum și în integrarea în cultura locală și suntem încrezători că prin această achiziție vom reuși să aducem și mai multă valoare pentru comunitățile pe care le deservim în România.”
Mircea Moga, CEO Mega Image: “Primim cu entuziasm Profi alături de noi, în familia Ahold Delhaize. Este un moment de referință pentru industria de retail din România, unic prin mărime și la nivelul grupului nostru.
Suntem două branduri puternice, complementare și, împreună, vom reuși să facem o diferență semnificativă prin ceea ce oferim zi de zi clienților noștri: produse locale, proaspete și sănătoase de la o rețea extinsă de producători locali, o gamă de sortimente și mai bună de mărci proprii, naționale și internaționale, oferte care răspund cel mai bine nevoilor clienților.
Vom aduce împreună angajați talentați și loiali care împărtășesc valori comune și vom continua să ne derulăm activitatea cu responsabilitate față de clienți, comunități, furnizori și colegii din echipe.”
Dacă autoritățile române care verifică respectarea legislației concurenței vor valida tranzacția, aceasta va fi definitivată până la finalul anului 2024.
Nu au fost făcute precizări în privința locurilor de muncă ale celor care lucrează în prezent în sub ambele branduri care se vor reuni sub sigla Mega Image.