Centrele de Relații cu Utilizatorii ai Distribuție Energie Electrică Romania – DEER nu vor avea program de lucru cu publicul în zilele de 14 și 15 august 2023. Activitatea va reveni la programul normal în data de 16 august 2023.
Comunicatul DEER
DEER acordă angajaților o zi liberă în data de 15 august 2023, cu ocazia sărbătorii Adormirii Maicii Domnului, dar și în data de 14 august. Astfel, Centrele de Relații cu Utilizatorii DEER își întrerup activitatea în zilele respective.
Echipele operative ale DEER rămân mobilizate în tot acest timp, pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică, dacă va fi necesar. DEER este cel mai mare operator de distribuție din țară, ce deservește aproape 4 milioane de utilizatori, în 18 județe ale țării, cu peste 200.000 km de rețele electrice, circa 450 de stații de transformare de înaltă și medie tensiune și peste 30.000 posturi de transformare.
În toate zilele de sărbătoare, specialiștii DEER sunt pregătiți permanent să intervină în oricare din aceste locuri, utilizatorul și necesitățile acestuia fiind în centrul atenției companiei noastre.
Eventualele deficiențe în alimentarea cu energie electrică pot fi semnalate la numerele de telefon prefix județ + 929.
De asemenea, DEER pune la dispoziție TELVERDE. Astfel, pentru zona Transilvania Nord (județele Bihor, Bistrița – Năsăud, Cluj, Maramureș, Satu Mare și Sălaj) numărul este 0800.400.929. Pentru zona Transilvania Sud (județele Alba, Brașov, Covasna, Harghita, Mureș și Sibiu) numărul de telefon este 0800.500.929, iar pentru zona Muntenia Nord (județele Brăila, Buzău, Dâmbovița, Galați, Prahova și Vrancea) numărul de telefon este 0800.500.205.
Încurajăm consumatorii să utilizeze canalele de comunicare online. Astfel, la adresa https://www.distributie-energie.ro/suport/sesizari-si-reclamatii/, se poate folosi formularul pentru sesizări și reclamații.
Pe site-ul DEER, la secțiunea https://www.distributie-energie.ro/suport/intreruperi-deer/, sunt publicate întreruperile în alimentarea cu energie electrică, atât cele programate, cât și cele accidentale, precum și ziua și ora la care este preconizată finalizarea lucrărilor de realimentare a utilizatorilor. Le mulțumim utilizatorilor pentru înțelegere!