Compania românească AQUA Carpatica, fondată de omul de afaceri Jean Valvis, a vândut companiei americane PepsiCo 20% din acțiuni, potrivit economedia.ro, citată de digi24.ro.
PepsiCo va deține 20% din acțiunile companiei românești, plus drepturi de distribuție în România, Polonia și alte țări internaționale, cu perspectiva altor piețe, inclusiv Statele Unite ale Americii.
„Este o premieră națională faptul că un produs premium 100% românesc devine parte din portofoliul internațional al unei corporații multinaționale, eveniment ce are efecte benefice la toate nivelele, pentru economia țării, capitalul de imagine național, dezvoltarea locală, dar și pentru valorificarea resurselor naturale și umane implicate”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Aqua Carpatica.
„Cu un gust excelent și o poziționare premium, AQUA Carpatica completează perfect portofoliul de produse premium PepsiCo”, a declarat Silviu Popovici, CEO PepsiCo Europa.
Citește și Două comune din Prahova au, în continuare, apă după program. Anunțul Hidro Prahova
„Avem încredere deplină că AQUA Carpatica, prin capitalul puternic de brand, va rezona în totalitate cu așteptările consumatorilor noștri atât pe plan local, cât și internațional”, a adăugat acesta.
„AQUA Carpatica este un brand la fel de unic precum locul de origine al izvoarelor sale. Sunt încântat de oportunitatea de a deveni partener PepsiCo pentru a ne extinde prezența în Europa și pentru a aduce AQUA Carpatica și beneficiile sale pentru sănătate consumatorilor din piețele noi.
Prin parteneriatul puternic pe care l-am încheiat, materializarea viziunii noastre îndrăznețe de a poziționa România ca ”Patria Apelor Minerale” la nivel internațional devine acum un obiectiv tangibil”, a declarat fondatorul AQUA Carpatica.
Jean Valvis a fondat AQUA Carpatica în anul 2010, acum fiind prezentă pe 16 piețe internaționale. Compania din spatele brandului, Carpathian Springs, a obținut un profit de aproximativ 47 milioane lei anul trecut.