Clienții BRD s-au trezit taxați pentru servicii gratuite. Reacția băncii

brd_75484900_a9efd.jpg

Clienţii BRD care folosesc serviciile myBRD Net şi My BRD Mobile au fost taxaţi în mod eronat de bancă, din cauza unui incident informatic care a afectat sistemele instituţiei bancare.

Astfel, clienţii care utilizează serviciile MyBRD Net şi MyBRD Mobile au primit confirmarea reţinerii sumei de 4,5 lei pentru fiecare, deşi conform contractului încheiat cu banca beneficiau de aceste servicii in mod gratuit.

Contactaţi telefonic, reprezentanţii BRD au declarat că au cunoştinţă despre aceste evenimente neplăcute şi se lucrează la remedierea problemelor, urmând ca sumele reţinute abuziv să fie returnate clienţilor. Citește continuarea pe adevarul.ro

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău