Documente peste documente, greu de depozitat și greu de găsit în firma ta? Soluția: ArhiServ

Arhivarea făcută de profesioniști nu mai este un moft, ci o necesitate.

Te-ai gândit cât spațiu ești nevoit să aloci și cât timp pierzi pentru găsirea unor documente în arhiva firmei tale? Cum ar fi ca spațiul și timpul să fie alocate în direcțiile în care afacerea să prospere?

Este o problemă des întâlnită în cazul societăților comerciale, care pot fi lesne degrevate de acest capitol important din activitatea lor. Și nu oricum, ci prin soluțiile profesioniștilor de la ArhiServ, lideri de piață în domeniul serviciilor de arhivare, depozitare și management al documentelor!

La fel de importantă este starea documentelor, prin felul în care acestea sunt păstrate în depozitare. Depozitul de arhivă este spațiul destinat păstrării documentelor, construit sau amenajat special, avându-se în vedere criterii specifice în ceea ce priveste amplasamentul, rezistența, microclimatul interior, fluxurile tehnologice, paza și protecția documentelor. Depozitul este dotat cu mijioacele necesare depozitării și manipulării containerelor cu documente.

Obligația ArhiServ este de a pastra documentele în condiții corespunzatoare, asigurându-le împotriva distrugerii, degradării și sustragerii. Documentele sunt păstrate în condiții de igienă, temperatură și umiditate adecvată.

Spațiul este dotat cu sisteme de supraveghere video, alarmare și stingere a incendiului, complet automatizate, pentru ca informațiile clientilor să fie în maximă siguranță și confidențialitate.

Pentru o mai bună înțelegere a ceea ce facem, iată care sunt principalele componente ale serviciilor ArhiServ:

MANAGEMENT DOCUMENTE

Organizarea logică a arhivei fizice este modelată și pe structura arhivei electronice, realizându-se automat o legatură între arhiva fizică și cea electronică. În ambele cazuri este menționată locația documentelor.

DEPOZITARE DOCUMENTE

Depozitul de arhivă este spațiul destinat păstrării documentelor, construit sau amenajat special, avându-se în vedere criterii specifice în ceea ce priveste amplasamentul, rezistența, microclimatul interior, fluxurile tehnologice, paza și protecția documentelor.

CONSULTANȚA DE SPECIALITATE

Pregătirea teoretică temeinică a echipei, dublată de experiența dobandită în situațiile concrete, asigură alegerea unei soluții optime pentru fiecare nouă provocare din partea clienților.

DISTRUGERE DOCUMENTE

Protecția documentelor sensibile este asigurată prin respectarea politicilor stricte de securitate. Spațiul destinat acestui scop este monitorizat video iar perimetrul clădirii este securizat cu pază 24/24h.

Și toate acestea prin arhivare fizică sau electronică.  Când te gândești să externalizezi acest serviciu, trebuie să ai în vedere că timpul înseamnă bani!

Pentru detalii îți stăm la dispoziție la 0757329670. Ne poți vizita în Ploiești, strada Mircea cel Bătrân, nr. 119 sau online pe www.arhiserv.ro (P)

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0726 221 596 pe WhatsApp sau Signal

Publică aici opinia ta

Comentariul tău
Numele tău