- Publicitate -

Semn de criză economică majoră: Renault concediază 15.000 de angajați din toată lumea și suspendă planurile de dezvoltare din România și Maroc

Pentru bugetul României, Grupul Dacia-Renault reprezintă unui dintre cei mai mari contributori, alături de OMV-Petrom. Când cei mari recurg la măsuri de auteritate este evident cu ce urmează să ne confruntăm în economie.

Pandemia începe să producă efecte economice grave abia de acum încolo. Până de curând s-au făcut evaluări, s-au pronozat posibilitățile de a vinde produse și servicii, iar concluziile nu sunt deloc îmbucurătoare. Scăderea puterii de cumpărare din piață va atrage măsuri care să reducă la maxim costurile giganților.

Este și cazul Renault, care a anunțat un plan pentru reducerea costurilor fixe cu peste 2 miliarde de euro pe parcursul a trei ani. Printre măsurile anunțate de companie se află suspendarea proiectelor în România și Maroc și ajustarea a 4.600 de posturi în Franța a peste 10.000 de alte posturi în restul lumii, unde Grupul este prezent.

În comunicatul Grupului Renault, nu se face referire concretă și la locurile de muncă din România, ci doar la suspendarea proiectelor, fără a preciza și în ce constă această măsură, rrespectiv despre ce proiecte este vorba. Uzina de la Pitești va continua să funcționeze, pentru că modelele ieftine produse aici au căutare în întreaga lume și chiar pot reprezenta o alternativă bună în vreme de recesiune.

Chira dacă cei de la Renault vorbesc despre reconversii la noile tehnologii, nu este un secret pentru nimeni că actualele măsuri sunt cauzate în principal de criza economică mondială post-pandemie.

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

Sondaj

- Publicitate -

Articole asemănătoare

În loc de soluții pentru rezolvarea crizei apei calde, primarul Andrei Volosevici ne oferă circ

Deși nu a aprobat plata facturilor la apa caldă către operatorul de termie, primarul Andrei Volosevici continua să paseze responsabilitatea. În timp ce ploieștenii...

Perspectiva unui client Blue Air: Cum am reușit, deși am fost client fidel, să nu fiu afectată de criza companiei

De când s-au reluat călătoriile după pandemie, am avut o mare rezervă în a zbura cu Blue Air, deși, înainte, eram client fidel. Și...
- Publicitate -

Video Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Ultimele știri

Petrolul s-a calificat în noul format al Cupei României, după 4-0 cu CSC Șelimbăr

Noul format al Cupei României prevede ca în faza play-off-ului să participe 32 de echipe, dintre care 24 de echipe calificate din turul anterior...

Șeful Protecției Consumatorului despre meniul din restaurante: „E greu de crezut că lăbuța de crocodil sau cotletul de zebră sunt proaspete”

„Este greu de crezut că cotletul de zebră și lăbuța de crocodil se vând la fel de bine ca pieptul de pui. Dar, totuși,...

Povestea de succes a companiei Verytas, condusă de Aurelian Amuza. Cum a ajuns să construiască un bloc cu birouri și apartamente de lux în...

În zona 0 a municipiului Ploiești, pe strada Bucegi la nr 12, se construiește primul bloc cu birouri și locuințe de. Imobilul, vecin cu...

Petrolul vinde la pachet biletele pentru meciurile cu FCSB și FC Argeș. Cât costă

Petrolul Ploiești vinde, la pachet, bilete la meciurile pe care le va disputa cu FCSB și FC Argeș, pe stadionul Ilie Oană. Prețurile pornesc...

Ce despăgubiri primesc victimele accidentelor rutiere, pe cale amiabilă sau în instanță – Ce reprezintă ”punctajul traumatologic”

Știm că suntem obligați să încheiem asigurări de răspundere civilă auto (RCA), dar puțini cunosc ce drepturi au și prin ce proceduri complicate își...
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Parteneri

- Publicitate -