Emag angajează consilieri vânzări în showroom-ul din Ploieşti. Candidatul ideal trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:
– Studii superioare (absolvent sau in curs);
– Sa ai bune abilitati de comunicare
– Cunostinte tehnice despre produse IT;
– Experienta in vanzari IT;
– Sa ai cunostinte de limba engleza;
– Nivel avansat de cunoastere a pachetului office;
– Un coleg cu atitudine proactiva, orientare spre rezolvarea problemelor, capacitate de a relationa cu usurinta, orientare catre client si usurinta in luare deciziilor;
– Cursuri in domeniul tehnicilor de vanzare sau de comunicare reprezinta un avantaj.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
Viitoarele responsabilitati:
– Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata;
– Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;
– Initierea si finalizarea comenzilor primite de la clienti;
– Promovarea produselor din oferta eMAG;
– Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client; fidelizarea clientilor;
– Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati.
Aplică AICI pentru acest job
Pentru a deveni consilier vânzări în magazinele de prezentare ale producătorului de mobilier Lems, este nevoie de:
• Atitudine pozitiva, entuziasm, orientare spre rezultat;
• Initiativa, perseverenta, simtul detaliului;
• Cunostinte utilizare PC nivel mediu;
• Abilitati de comunicare si putere de convingere;
• Flexibilitate si deschidere la sugestii;
• Interes pentru maxima satisfactie a clientilor;
• Capacitate de a lucra in echipa.
RESPONSABILITATI / BENEFICII:
• Consilierea clientilor la nivel de showroom privind varianta optima de mobilier si furnizarea de informatii complete asupra produselor si serviciilor;
• Oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea configurarii mobilierului, accesoriilor si electrocasnicelor;
• Participare activa la identificarea perceptiilor si asteptarilor clientilor, precum si gasirea solutiilor de ridicare a nivelului de satisfactie a acestora;
• Realizarea unei situatii clare si corecte a situatiei clientilor consiliati;
• Intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor;
• Cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare;
• Respectarea procedurilor, normelor si reglementarilor interne.
• Participa in mod activ la realizarea obiectivului de vanzari propriu magazinului.
Aplică AICI pentru acest job