061ef93849f0c864f79c044f6a4857d3_XL_0a897.jpg

Tranzacțiile realizate de către clienții altor bănci la bancomatele și POS Raiffeisen Bank în zilele de miercuri și joi – 29 și 30 ianuarie – au fost dublate în unele cazuri, anunță Raiffeisen Bank.

Inițial, BCR și ING Bank au anunțat că unor clienți le-au fost dublate tranzacțiile realizate pe terminalele altei bănci, fără să precizeze care este banca în cauză.

“Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăți, pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil. Vă mulțumim pentru înțelegere și ne cerem scuze pentru neplăcerile create!”, arată Raiffeisen Bank, locul 5 în topul băncilor din România după active.

Citește mai mult pe profit.ro

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.
De același autor
Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești
banner_sos_deces_300.jpg

harold_20939_451a4.jpg