În această dimineaţă, zeci de ploieşteni au luat cu asalt magazinul Flanco din incinta hipermarketului Real, atraşi fiind de reclama agresivă privind reduceri de până la 60% la gama de electronice şi electrocasnice. Din păcate pentru clienţi, conducerea magazinului a fost total nepregătită, la ora deschiderii nefiind afişat niciun preţ! Mai mult, câteva produse din ofertă, cum ar fi televizorul LCD Samsung 32D400, care beneficia de o reducere de 30%, de la 1429 lei la 999 lei, nu s-au regăsit pe rafturile magazinului! „Nu am primit niciun televizor Samsung la preţul de 999 lei, aşa că nu vă putem ajuta”, ne-a transmis unul dintre vânzătorii Flanco. De partea cealaltă, clienţii au fost nemulţumiţi. „Este o bătaie de joc! Am pierdut o oră întrebând ca prostul vânzătorul cât costă fiecare produs în parte. Ce era la reducere s-a epuizat imediat!”, ne-a transmis Dan Lupu. Aceeaşi situaţie s-a întâmplat şi în magazinul virtual emag.ro, stocurile de produse epuizându-se la câteva minute după afişarea promoţiilor. Cele două magazine aparţin unor firme controlate de omul de afaceri Sebastian Ghiţă. Aşteptăm părerile cititorilor despre acţiunea „Vinerea neagră a reducerilor” desfăşurată în mai multe magazine, cum ar fi Flanco, emag.ro, koyos.ro, pcgarage.ro ş.a pe adresa redactie@observatorulph.ro sau ]n sec’iunea de comentarii de mai jos
În această dimineaţă, zeci de ploieşteni au luat cu asalt magazinul Flanco din incinta hipermarketului Real, atraşi de reclama agresivă privind reduceri depână la 60% la gama de electronice şi electrocasnice. Din păcate pentru clienţi, conducerea magazinului a fost total nepregătită, la ora deschiderii nefiind afişat niciun preţ! Mai mult, câteva produse din ofertă, cum ar fi televizorul LCD Samsung 32D400, care beneficia de o reducere de 30%, de la 1429 lei la 999 lei, nu s-au regăsit pe rafturile magazinului! „Nu am primit niciun televizor Samsung la preţul de 999 lei, aşa că nu vă putem ajuta”, ne-a transmis unul dintre vânzătorii Flanco. De partea cealaltă, clienţii au fost nemulţumiţi. „Este o bătaie de joc! M pierdut o oră întrebând ca prostul vânzătorul cât costă fiecare produs în parte. Ce era la reducere s-a epuizat imediat!”, ne-a transmis Dan Lupu. Aceeaşi situaţie s-a întâmplat şi în magazinul virtual emag.ro, stocurile de produse epuizându-se la câteva minute după afişarea promoţiilor. Cele două magazine aparţin unor firme controlate de omul de afaceri Sebastian Ghiţă. Aşteptăm părerile cititorilor despre acţiunea „Vinerea neagră a reducerilor” desfăşurată în mai multe magazine, cum ar fi Flanco, emag.ro, koyos.ro, pcgarage.ro ş.a.
Cum ți se pare subiectul?