functionari-publici_8a356.jpg

Antonia, primul „funcţionar public virtual” din România, dezvoltat de Primăria Cluj-Napoca, trece în etapa de hologramă, în cadrul unui proiect care costă 3,4 milioane de lei. Acum, Antonia procesează peste 90 de tipuri de cereri.

Viceprimarul Dan Tarcea a declarat, marţi, la finalul şedinţei Consiliului Local, că timpul de răspuns al cererilor procesate de Antonia este mult mai mic pentru că nu se pierde timpul cu depunerea actelor la registratură.

Antonia procesează peste 90 de tipuri de cereri.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Oamenii pot trimite cereri în format digital, solicitările fiind repartizate către funcţionarii Primăriei Cluj-Napoca, astfel că timpul de răspuns este redus pentru că nu se pierde timpul cu depunerea actelor la registratură.

Detalii pe zf.ro

Rezidential 9 Mai
Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.
Observatorul Prahovean
De același autor
banner_sos_deces_300.jpg

harold_20939_451a4.jpg