fbpx

646x404_62135.jpg

Banca Comercială Română, care are peste 3 milioane de clienţi şi se află în top trei bănci din România, anunţă că va majora substanţial o serie de comisioane.

BCR le-a transmis clienţilor o notificare prin care îi anunţă că majorează, începând cu data de 25 iunie 2019, comisioanele la ghişeu şi prin Phone Banking, într-o mişcare prin care încearcă să descurajeze clienţii să mai apeleze la angajaţii băncii. În schimb, banca îi încurajează pe clienţi să folosească noua platformă de internet banking George.

„Modificăm comisioanele la ghişeu şi prin Phone Banking Ne dorim să eficientizăm timpul de care dispunem în unităţi, astfel că o serie de comisioane legate de operaţiunile la ghişeu au fost modificate. Timpul câştigat îl vom putea folosi astfel în găsirea celor mai bune soluţii pentru nevoile dumneavoastră mai complexe cum ar fi: planificarea resurselor financiare pe termen mediu sau lung sau alegerea celei mai bune variante de finanţare”, arată notificarea trimisă de BCR clienţilor.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

627x0_0e52a.png

citește mai multe pe adevarul.ro

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
salina_urbana_BUNA_desk_9833f.jpg
970.jpg