fbpx

anaf.jpg

Angajaţii din România pot afla rapid de la ANAF dacă angajatorii le-au plătit taxele, în contextul în care majoritatea dărilor sunt reţinute la sursă, iar angajatul nu vede decât ce primeşte „în mână“.


Astfel, este necesară o simplă înrolare în serviciul Spaţiul Privat Virtual.

Sistemul permite angajaţilor să obţină rapid de la ANAF informaţii privind sumele declarate de angajatori referitoare la impozit pe venit, contribuţii la asigurări sociale (CAS) şi contribuţii la asigurări sociale de sănătate (CASS).

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

În ceea ce priveşte înregistrarea în SPV, aceasta se poate face fie printr-o vizită la Fisc, fie fără deplasarea la sediul unităţii fiscale, dacă salariaţii deţin un act administrativ fiscal (de exemplu: decizie de impunere, somaţie). Potrivit ANAF, în serviciul Spaţiu Privat Virtual, prin solicitarea formularului „D112Contrib“, salariaţii pot obţine informaţii privind sumele declarate de angajator în formularul „D112 – Declaraţie privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate“.

Citeste mai mult: adev.ro/pir9a0

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
salina_urbana_BUNA_desk_9833f.jpg
970.jpg
PÂNĂ LA ÎNCHIDEREA URNELOR.
HAI LA VOT!