Iată câteva metode prin care unii angajaţi din service încearcă să-şi păcălească clienţii.
Nu înlocuiesc consumabilele
Filtrele de aer, ulei, combustibil sunt cele care îi trimit pe cei mai mulţi clienţi în service, ca parte a operaţiunilor obişnuite de revizie. Din păcate, exact aici se înregistrează şi cele mai multe furturi: pur şi simplu, angajaţii nu înlocuiesc aceste filtre, deşi pe fişă scriu că le-au înlocuit. Dintr-un foc, o pagubă de circa 300 de lei în buzunarul tău. Una este un filtru nou-nouţ, alta e un filtru „curăţat” şi montat în locul lui.
Remediu: marchează discret aceste consumabile cu un marker, astfel vei putea vedea dacă au fost sau nu schimbate. Cere să primeşti piesele vechi.
Nu-ţi montează piesele aduse de tine, ci altele
Dacă eşti prevăzător şi vii cu consumabilele de acasă, s-ar putea să te crezi în siguranţă. Nici asta nu e neapărat valabil, pentru că unii mecanici iau piesele tale bune şi le înlocuiesc cu altele, deseori la mâna a doua, pe care le montează pe maşină. Şi păstrează ei piesele noi.
Citeste mai mult pe RTV.NET: