Marea majoritate a șoferilor ignoră momentul în care se aprinde în bord martorul de combustibil. Cei mai mulți dintre noi nu știm de ce nu e bine să circuli cu becul de benzină aprins și facem această greșeală foarte des.Tragem de ultimii stropi și amânăm momentul alimentării cât se poate de mult din varii motive, cum ar fi banii, comoditatea sau timpul.
Probleme care pot apărea atunci când circuli cu martorul de combustibil aprins
Dacă ai becul de benzină aprins însă computerul de bord îți spune că mai poți rula liniștit 80 de kilometri este bine să nu-l crezi pe cuvânt. Acela este doar un număr estimativ, foarte mulți factori fiind luați în considerare atunci când este calculat. De exemplu, dacă îți place să conduci agresiv poți fi sigur că vei rămâne fără combustibil înainte să ajungi la range-ul afișat în bord, notează Additech.com.
Depuneri și complicații care au loc dacă circuli cu becul de benzină aprins
Indiferent dacă mașina ta merge pe benzină sau pe motorină, acestea vor lăsa depuneri pe fundul rezervorului. Depuneri care vor ieși la suprafață atunci când nivelul combustibilului este foarte scăzut. Ele vor fi aspirate prin pompă și vor ajunge direct în motor. Practic, mașina ta va folosi resturile de impurități pentru a rula, ceea ce poate avea implicații destul de severe pentru mecanismul motor.
Citește articolul integral pe playtech.ro