Abonaţii Electrica Furnizare SA au primit, prin poştă, un plic mai consistent decât cele lunare cu facturi. Mulţi consumatori au avut o surpriză pe care nici acum nu ştiu cum să o interpreteze. Explicaţia este una cât se poate de simplă.
Pe o piaţă a energiei, liberalizată de ceva timp, aşa cum era şi normal, a apărut concurenţa. Băieţii deştepţi de la Electrica Furnizare SA, au simţit cum pământul le cam fuge de sub picioare, aşa că s-au gândit la o şmecherie tipic românească. Ia să îi speriem noi pe actualii clienţi. Pe lângă noul contract în două exemplare şi un plic autoadresat, au trimis şi o scrisoare. Cu litere bolduite au introdus un paragraf: „Vă rugăm ca, în termen de 30 de zile de la primire, să ne returnaţi un exemplar al contractului, semnat de dumneavoastră.” Aşa… şi? Dacă nu îl semnăm, ce faceţi?
Vă grăbiţi băieţi? De ce în 30 de zile? Dacă nu semnăm, ne tăiaţi curentul? Ne îndoim, pentru că fomiţa de bani, nu vă permite să sistaţi furnizarea energiei electrice? De fapt, este doar teama că am început să ne interesăm şi de ofertele concurenţei voastre, care nu sunt deloc de neluat în seamă, ba din contră. Credeaţi că oamenii se vor speria de cele 30 de zile aruncate în context ca să producă panică? Nu era mai frumos şi civilizat să veniţi cu o ofertă atractivă, cu un bonus ceva, pentru clienţii fideli sau buni-platnici? Cam aşa se face pe o piaţă concurenţială. Sau voi încă sunteţi nostalgici ai vremurilor de monopol? Nu-i problemă, lasă că vă ajutăm noi să vă adaptaţi! Promitem să o facem benevol (însă în favoarea clienţilor corect informaţi).