- Publicitate -

Ford prezintă maşina care va fi produsă la Craiova

ecosport

Americanii de la Ford au dezvelit la Los Angeles varianta facelift a modelului EcoSport, care va fi produs în uzinele de la Craiova. Este o maşină care încearcă încă din 2003 să îşi găsească un loc în piaţă, fără prea mult succes. Iar în 2018, la 15 ani de la lansarea primei generaţii, cei de la Ford vor încerca să împingă acest model la nivel mondial. De atunci va intra în joc şi fabrica din România. Pentru compania americană, EcoSport pare un pariu de pe urma căruia nu are prea multe de pierdut. Ford are suficiente modele deja populare, care îi aduc bani pe toate pieţele lumii. Însă pentru fabrica din Craiova lucrurile nu sunt aşa simple. A fost ţinută pe loc de eşecul modelului B-Max. Acum i se pregătește un model care nu are un succes răsunător al variantelor vechi.

- Publicitate -

Noul EcoSport va ajunge pe pieţele din Europa şi Statele Unite începând din 2018, însă Ford deja a început să promoveze această maşină. A prezentat-o la salonul auto din Los Angele și în curând o va prezenta şi în Germania, la Koln. Pentru piaţa europeană, noul model va fi produs la Craiova începând de anul viitor. Actuala generaţie a SUV-ului subcompact, care este asamblat deocamdată în Asia, America de Sud şi Rusia, a avut vânzări în creştere în Europa. Însă succesul său este greu de cântărit câtă vreme prezenţa sa pe această piaţă a fost limitată până acum.

Fabrica Ford din Craiova are însă nevoie de ceva mai multă certitudine.

Speranţe mari au fost şi pentru modelul asamblat în prezent acolo, B-Max. Însă acea maşină a avut o evoluţie atât de slabă încât a ajuns să tragă în jos întreaga investiţie Ford în România. În primele nouă luni din acest an, fabrica din Craiova a produs doar 33.000 de maşini, cu 14% mai puţine decât în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Vânzările dezamăgitoare ale Fordului B-Max i-au afectat şi pe angajaţi. Potrivit angajamentelor de la privatizarea fabricii din Craiova, 7.000 de oameni ar fi trebuit să lucreze acolo în prezent. Nu a fost atins niciodată acest număr, iar în momentul de faţă uzina nu are nici măcar 3.000 de angajaţi.

Ca o comparaţie, la fabrica Dacia lucrează cu 10.000 de oameni mai mult decât la cea din Craiova. Diferenţe sunt şi în ceea ce priveşte salariile. Angajaţii fabricii Ford din Craiova câştigă aproximativ 3.000 de lei brut, în vreme ce la Dacia operatorii câştigă în medie aproape 5.000 de lei brut.

sursa: digi24.ro

- Publicitate -

Provocarea observatorul prahovean

- Publicitate -

Sondaj Observatorul Prahovean

Ai ceva de spus despre articol? Lasă un comentariu aici

Comentariul tău
Numele tău

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

- Publicitate -

Articole asemănătoare

Ploieștiul a ratat investiții majore în sistemul de apă și canalizare, deși autoritățile au avut soluția încă din 2021

În 2024, Municipiul  Ploiești încă mai are zeci de străzi fără apă curentă și canalizare. Cei mai afectați sunt locuitorii din cartierele mărginașe, precum...

Gara de Sud din Ploiești a ajuns focar de infecție și nimeni nu ia nicio măsură – FOTO

Jeg, mizerie, gunoi, paragină, astea sunt cuvintele care definesc orașul Ploiești din punct de vedere al administrației, astea sunt definitorii și pentru Gara de...
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Ultimele știri

Ploieștiul a ratat investiții majore în sistemul de apă și canalizare, deși autoritățile au avut soluția încă din 2021

În 2024, Municipiul  Ploiești încă mai are zeci de străzi fără apă curentă și canalizare. Cei mai afectați sunt locuitorii din cartierele mărginașe, precum...

Gara de Sud din Ploiești a ajuns focar de infecție și nimeni nu ia nicio măsură – FOTO

Jeg, mizerie, gunoi, paragină, astea sunt cuvintele care definesc orașul Ploiești din punct de vedere al administrației, astea sunt definitorii și pentru Gara de...

De duminică România intră în Schengen aerian. Ce se va întâmpla la aeroport

Începând cu duminică, 31 martie 2024, România intră în spaţiul Schengen, dar doar aerian şi maritim. Aderarea la spaţiul Schengen terestru încă nu este...

Ce sancțiuni au fost dispuse în cazul bebelușilor încurcați la maternitatea Ploiești

O singură asistentă a fost găsită vinovată în cazul bebelusilor încurcați la externare, la maternitatea din Ploiești, în luna februarie a acestui an. Aceasta...

Află cum poți sprijini campania de informare publică a colegului Mihai Nicolae

Colegul nostru, Mihai Nicolae, s-a aflat astăzi în a patra zi a campaniei sale de informare a cetățenilor despre starea critică în care se...
Emisiuni
- Publicitate -

Noi mărturii ale foștilor angajați ai firmei SC Olimp Universal Grup SRL, din Ploiești, acuzată că a „țepuit” salariații și clienții: „Managerul mă punea...

După publicarea articolului Foști salariați ai firmei de construcții SC Olimp Universal Grup SRL, din Ploiești, reclamă faptul că au fost țepuiți. Angajator: „nu...

Electrica Furnizare își disperă clienții! Facturi întârziate și ”încărcate”

Jurnaliștii Marius Nica, Mihai Nicolae și Claudiu Vasilescu au discutat la Observatorul Prahovean LIVE despre facturile emise cu întârziere de Electrica, dar și despre...

De ce merită să investești în decorarea locuinței cu piatră naturală. Care sunt avantajele

Într-o lume în care sustenabilitatea și durabilitatea devin criterii esențiale în alegerile noastre cotidiene, piatra naturală se distinge ca o opțiune preferată pentru amenajări...

Cum au fost sancționați poliţiştii care l-au lăsat pe Vlad Pascu să comită tragedia de la 2 Mai

În vara anului trecut, Vlad Pascu, un șofer drogat, a provocat un accident rutier în zona Stațiunii 2 Mai. În urma impactului, au murit...

Se asfaltează Bulevardul Castanilor. Cum vor circula șoferii

Primăria Ploiești anunță că vineri, 29 martie, vor fi reluate lucrările de reparație la Bulevardul Independenței. În prima etapă se va turna stratul de asfalt...
Emisiuni
- Publicitate -