Vrem autostradă care să lege Ploieștiul de Brașov, dar nu realizăm că CNAIR nu a fost în stare să finalizeze autostrada care leagă Bucureștiul de Ploiești, dată în funcțiune în urmă cu 11 ani.
Valea Prahovei, pe cât este de frumoasă, este coșmarul șoferilor care circulă între Ploiești și Brașov. Speranțele că vom avea o autostradă, așa cum este absolut necesară în orice țară care se pretinde civilizată, tinde spre zero.
Noroc cu centurile ocolitoare care se vor face pe lângă localitățile unde traficul rutier de pe DN1 se aglomerează frecvent. Măcar aici avem speranțe, proiectele fiind în stadiu avansat. Proiectele sunt, banii sunt, voință ar fi.
Citește și Stadiul proiectelor pentru variantele ocolitoare de la Comarnic și de la Azuga – Bușteni – VIDEO
Când vine vorba despre autostradă, pentru a ne face o idee în privința impotenței autorităților care au gestionat astfel de proiecte, este suficient să vedem că o autostradă dată în folosință în 2012 nu este încă finalizată, așa cum trebuie să fie… o autostradă.
Vorbim despre Autostrada A3 București – Ploiești, cea care nu are stații de carburanți, parcări și spații de servicii
”Contractul pentru amenajarea spațiilor de servicii/parcări a fost semnat în 2016 cu o asociere de firme din România, dar reziliat în august 2021 pentru întârzieri.
După aproape doi ani, CNAIR încă nu are un nou contract pentru că, la un an de la reziliere, nu a avut nicio ofertă la licitația pentru finalizarea lucrărilor. Din august 2022 și până în martie 2023 nu a reușit să refacă documentația pentru a treia licitație”, potrivit unui răspuns oficial al CNAIR transmis Economedia.