În general, pentru brandurile premium nu sunt probleme legate de puterea de cumpărare. Clienți cu bani au fost și vor fi întotdeauna, doar că în această perioadă nu prea au ce să cumpere.
Conform datelor Reuters, vânzările Mercedes-Benz au scăzut puternic în trimestrul al doilea, împiedicate de problemele de aprovizionare şi de blocajele cauzate de coronavirus în China, a anunţat luni producătorul german de automobile.
S-au livrat 490.000 de maşini de pasageri din aprilie până în iunie, în scădere cu 16% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Pentru prima jumătate a anului 2022, divizia sa de autoturisme a înregistrat o scădere cu 16% a vânzărilor, la un total de 998.000 de livrări.
Vânzările din trimestrul al doilea au scăzut cel mai mult în China, cea mai importantă piaţă unică, scăzând cu 25%, la 163.700 de vehicule, au declarat pentru Reuters reprezentanții producătorului auto.