BL09GERARD_dc123.jpg

Conform Incont, fostul matematician a devenit la începutul anilor 1990 un pion important la Renault, atât de important încât creaţia sa a devenit astăzi un element important al grupului Renault, care profită de creşterea mărcii Dacia în ultimii ani, atât în termeni de volume de vânzări, dar şi de profit.

"În 1995, cucerirea Europei era terminată şi am propus comitetului director să ne reformulăm axa strategică prin "internaţionalizarea Renault", a declarat directorul de atunci al Renault, Louis Schweitzer, potrivit Agerpres. Așa s-a ajuns la cooptarea lui Gérard Detourbet şi a altor membri ai Renault, care s-au ocupat de proiectul X90, devenit ulterior Dacia Logan. Detourbet era renumit pentru faptul că este un om care spunea ceea ce gândea şi care nu avea nimic de pierdut.

După ce a preluat dosarul Dacia, acesta a devenit ceea ce este în prezent: o marcă ce reprezintă 40% din vânzările grupului Renault. Uzina de la Mioveni a fost relansată odată cu introducerea în producţie a modelului Logan, cel care la începutul anilor 2000 a iniţiat noul concept "design to cost", care plasează pe prima prioritate "costurile" în dezvoltarea unui automobil.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană, iar succesul vânzărilor acestui model i se datorează în mare măsură.

BL09GERARD_cac6e.jpg

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.
jurnalist
Mai multe despre autor și articolele sale
Jurnalist din 1993. 10 ani de radio, 15 de TV și alternativ presă scrisă. ”Am ales presa online pentru că este singura unde nu există limite în exprimare.”
De același autor
banner_sos_deces_300.jpg

harold_20939_451a4.jpg