fbpx

646x404_14d27.jpg

Mulţi şoferi aleg să meargă cu becul aprins pe roşu la benzină, crezând că nimic rău nu se poate întâmpla. În primul rând, există mari şanse ca pompa de benzină să cedeze, dar se pot bloca şi conductele de alimentare şi injectoarele. 

Mulţi conducători auto preferă să meargă cu maşina la risc, iar nivelul de benzină pe roşu este unul dintre acestea. Dacă îşi cunosc bine maşina, vor reuşi să ajungă cu autovehiculul la o benzinărie pentru a alimenta, însă dacă repetă experienţa de câteva ori, mai multe componente auto se vor defecta, iar costurile pentru proprietari nu vor fi deloc de neglijat. Vă prezentăm mai jos câteva dintre acestea. 

Se acumulează vapori în rezervor 

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Cantitatea de vapori din rezervor este direct influenţată de cantitatea de combustibil care se găseşte la acel moment în acesta. ”Putem afla foarte simplu dacă avem o cantitate mare de vapori în rezervor. Este suficient să deschidem buşonul de la rezervor, iar dacă se aude un fâsâit sau şuierat, asemănător cu cel făcut la deschiderea unei sticle de apă minerală, este un semnal clar că în rezervor şi pe conducta de alimentare s-a creat o presiune, care în timp va conduce la umflarea şi crăparea garniturilor şi chiar la crăparea rezervorului, care are drept consecinţă scurgeri de combustibil, punând în pericol siguranţa şoferului şi a pasagerilor din maşină”, susţine Florin Marin Bogdan, şef de lucrări la Facultatea de Inginerie din Galaţi. 

Citește continuarea pe adevarul.ro

sursa foto: adevarul.ro

image fea75
Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

Comentează cu profilul tău de Facebook


...
970.jpg