fbpx

56384074_2251169955199483_7511297574729416704_n_f0057.jpg

Din ce în ce mai multe trenuri au început să deraieze, întârzierile sunt deja o obișnuință, cu mici excepții condițiile sunt de lumea a treia. CFR-ul nu se mulțumește să își bată joc doar de clienții săi...

Așa se face că bătaia de joc este și la adresa celor ale căror drumuri se intersectează cu liniile ferate ale CRF-ului.

Trecerea la nivel cu calea ferată de la Albești este un exemplu de nepăsare din partea celor care administrează activitatea CFR. Barierele sunt adeseori coborâte cu aproximativ 20 de minute înainte de a trece vreun tren, șoferii fiind nevoiți să oprească, să piardă inutil timp în așteptarea trecerii unui tren.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

O posibilă explicație ar fi lăsarea barierelor după programul din mersul trenurilor. Cum acesta este doar pe hârtie, iar realitatea demonstrază că cele mai multe garnituri au întârzieri, așa se face că doar barierele repectă orarul, nu și trenurile. 

Problema barierelor de la Albești nu este una recentă, de ani buni fiind semnalată de șoferii care trec prin zonă, însă nimic nu s-a schimbat. Interesant este că există o lege care prevede încadrarea penală a obstrucționării fără motiv a traficului rutier, ceea ce face și CFR-ul în acest caz. Codul Penal, art 339, cap II  -  Infracţiuni contra siguranţei circulaţiei pe drumurile publice (n.r. pct 3).  Cum nimeni nu încearcă să cerceteze situația și să aplice această lege, nici celor de la CFR nu le pasă.  

Să ne gândim doar la cazul în care o ambulanță este nevoită să câștige fiecare secundă, în drum spre spital, pentru salvarea unei vieți. Ce poate face șoferul ambulanței? Să aștepte 20 de minute, sau să treacă printre bariere???

56384074_2251169955199483_7511297574729416704_n_05a0f.jpg

56666864_2037082193056664_4705514853228347392_n_c0df0.jpg

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
salina_urbana_BUNA_desk_9833f.jpg
970.jpg