fbpx

YzA2MzJlOGI5YzNiOTY5ZTkyZGYwNjNhMzE5N2YwZjI.thumb_f20f9.jpg

Mâine au loc alegerile europarlamentare și referendumul pentru justiție, între orele 7:00-21:00, iar partidele au alocat sume importante de bani pentru campanie.

Bani care au venit într-o majoritare covârșitoare din bani publici, prin legea finanțării partidelor. O parte dintre acești bani s-au dus în reclamele pe Facebook.

Potrivit „Ad Library Report”, unde orice persoană poate să consulte câți bani au cheltuit partidele pentru reclame, începând din martie 2019 au fost plătite 8.449 de reclame, în schimbul sumei totale de 2.278.939 lei.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Potrivit Digi24,ro, în raport sunt incluse doar reclamele pentru filialele centrale și care au fost plasate cu menționarea sursei de finanțare.

Iată cât au cheltuit partidele, în ordinea descrescătoare a sumelor alocate:

PSD – 461,752 lei

Alianța 2020 USR PLUS - 362,840 lei

PNL - 234,284 lei

ALDE - 70,386 lei

UDMR - 37,277 lei

Pro România - 9,234 lei

O precizare foarte importantă: multe alte reclame au fost plătite de către filialele județene, de către candidați sau membri ai fiecărui partid.

Citește raportul complet pe Digi24.ro

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.
Sunday Brunch El Camaron Ploiesti
Ciprian Pap
Jurnalist din 2007. A început în presă scrisă, a făcut TV, dar l-a fascinat online-ul. Din 2008, face parte din echipa Observatorul Prahovean și, din 2009, se ocupă intens de dezvoltare web, el fiind cel responsabil de ”problemele” site-ului dar și de noutățile tehnice și de aspect pe care le vedeți pe Observatorulph.ro.
De același autor

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
970.jpg