30714813_372727646578506_1785440857252429824_n.jpg

Este de înțeles că sunt indispensabile lucrările de utilitate publică, de intervenție în caz de avarie, de îmbunătățire a rețelelor, sau de realizare a unor branșamente la beneficiari privați.

Ce este ne neînțeles, este modul în care se realizează astfel de lucrări și ceea ce rămâne în urmă. Cândva, în Ploiești, erau amendați rețelarii care nu finalizau lucrările, până la redarea carosabilului în condițiile anterioare.

Un exemplu de batjocură este strada Ion Maiorescu. Au venit, au spart, au lucrat, apoi au astupat cu pământ și... au plecat. Au trecut mai bine de două luni de atunci, iar strada din mijlocul orașului arată ca după război.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Cât de greu poate fi să coordonezi astfel de lucrări, pentru ca etapele să creeze cât mai puțin disconfort și să se deruleze într-o ordine firească, așa cum se întâmplă în oricare țară civilizată?

30714813_372727646578506_1785440857252429824_n.jpg

30724953_372727553245182_4007902681346605056_n.jpg

30742864_372727473245190_3626673726226956288_n.jpg