primaria-ploiesti.jpg

Factura privind plata pierderilor de la TCE pentru 2016 din bugetul local s-a rătăcit. 

 

Aprobată săptămâna trecută, hotărarea Consiliului Local Ploeiști, care viza plata pierderilor TCE de anul trecut nu a fost pusă în practică, deși a fost votată în regim de ”urgență”.

Totul a plecat de la faptul că TCE a fost somat de ANAF să-și plătească datoriile la bugetul de stat, iar banii pentru această plată, în lipsa lichidităților, ar fi trebuit să vină de la bugetul local.

După votul consilierilor, factura, în valoare de 4,6 milioane de lei, a fost transmisă la RASP, iar astăzi de dimineață proiectul de operațiuni a fost transmis Primăriei Ploiești.

 

Momentan, factura nu a ajuns la Primărie în condițiile în care sediul RASP se află la o distanță de aproximativ 500 de metri de Palatul Administrativ, unde își are sediul Primăria Ploiești.

Există și o veste bună. TCE a reușit să obțină o păsuire pentru plata datoriei ANAF. În rest, Dumnezeu cu mila. pierderile TCE reprezintă un exemplu de abrambureală administrativă.O hotărâre asemănătoare a mai fost aprobată anul acesta, însă nu a fost dată viza de control financiar preventiv. S-a revent apoi cu o altă hotârâre a Consiliului Local Ploiești, de data aceasta pierderile fiind reduse de la 6,7 milioane lei fara TVA la 4,6 milioane lei.

Reamintim că unul dintre liderii de sindicat din TCE a anunțat că 25 decembrie este ultima zi în care se mai poate asigura transportul public din cauza lipsei resurselor financiare ale societății.