Prefectura Prahova a anunțat luni dimineață data la care membrii comisiilor de votare la alegerile Prezidențiale și Parlamentare își pot ridica indemnizațiile.
Membrii comisiilor de votare din municipiul Ploiești și pot ridica indemnizațiile de la sediul Instituției Prefectului Prahova conform următorului program:
- joi, 19 decembrie, intrarea F: între orele 08.00-17.00
- vineri, 20 decembrie, intrarea F: între orele 08.00 – 15.00
- sâmbătă, 21 decembrie, intrarea B (Casieria Instituției): între orele 09.00 – 12.00
Documente necesare și informații suplimentare
- Membrii comisiilor trebuie să aibă asupra lor cartea de identitate în original.
- Persoanele care doresc să ridice indemnizația în numele altor membri o pot face doar pe baza unei procuri notariale.
- Pentru membrii comisiilor de votare din celelalte localități ale județului Prahova, indemnizațiile vor fi virate la data de 17.12.2024 către trezoreriile locale, iar ulterior fiecare membru își va ridica suma de la primăria unde și-a desfășurat activitatea.
- Rezervele de operatori de calculator își pot ridica indemnizațiile de la primăria din localitatea de domiciliu.
- Persoanele care nu au predat ecusoanele utilizate în procesul electoral sunt rugate să le prezinte și să le predea fizic înainte de ridicarea indemnizațiilor.
Câți bani vor primi:
În funcție de calitatea membrului și de durată:
- Președinte, locțiitor și operator – 1642 Ron pentru alegerile generale Președinte,
- Locțiitor și operator -1971 Ron pentru Alegerile Prezidențiale
- Membrii comisii – 1237 Ron pentru Alegerile Generale
Persoanele care, din diverse motive, nu își ridică indemnizațiile conform programului afișat se pot adresa telefonic Serviciului Economic, la numărul de telefon 0244.524.111, pentru programarea unei date ulterioare.
Cum ți se pare subiectul?