În lipsa autostrăzii Ploiești-Brașov, Ministerul Transporturilor încearcă să reducă aglomerația de pe Valea Prahovei prin alte investiții. Este vorba de centuri ocolitoare la Comarnic, Bușteni și Azuga, dar și de pasaje auto și pietonale.
Zilele trecute, secretarul de stat în Ministerul Transporturilor, Irinel Ionel Scrioșteanu, a anunțat, în urma unei vizite pe șantierul centurii Comarnicului, situația investițiilor de infrastructură rutieră și pietonală de pe DN 1 – Valea Prahovei.
Oficialul a transmis că, pentru fiecare din pasajele rutiere de pe DN 1, Sinaia Sud, Sinaia Nord, Azuga și Predeal, au fost realizate exproprierile și s-au emis autorizațiile de construire, iar în luna decembrie vor începe licitațiile pentru execuția lucrărilor.
Totodată, vor fi construite cinci pasaje pietonale subterane, dotate cu lift și scară rulantă, necesare pentru eliminarea trecerilor de pietoni existente pe DN1. Acestea vor fi amplasate în următoartele zone: Piața Comarnic, Primăria Comarnic, Bușteni, strada Telecabinei, Poiana Țapului, strada Urlătoarei și Predeal, strada Panduri.
”Toate cele cinci pasaje pietonale au autorizații de construire obținute și se află în curs de pregătire a documentațiilor pentru demararea licitațiilor pentru execuție lucrări” a spus secretarul de stat.
Reamintim că același oficial a anunțat că termenul de finalizare la centura Comarnicului este luna iunie 2025.
În ceae ce privește centura Azuga-Bușteni, investiție realizată în parteneriat cu Consiliul Județean Prahova, oficialul a transmis că a fost semnat contractul pentru proiectare și execuție, iar termenul estimativ pentru începerea lucrărilor este luna martie 2025.
Cum ți se pare subiectul?
Baaaa, voi nu ați văzut ca avem vreo 4 autostrăzi Comarnic Brașov?? Ce veniti cu știri din astea Science-Fiction??? Stați asa ca se mai fac vreo 7 studii de fezabilitate ca na, s-a cam golit pusculita cu alegerile astea!!!!