Avaria de curent electric care s-a produs, în urmă cu două săptămâni, în mai multe zone din Ploiești a stârnit un val de nemulțumiri din partea locuitorilor afectați. Distribuție Energie Electrică România (DEER) – Sucursala Ploiești susține că „incidentul” s-a înregistrat în Stația Columbia, ca urmare a unui defect apărut la linia electrică subterană de 20 kV.
Avaria de curent electric a fost semnalată, în urmă cu aproape două săptămâni, de mai mulți locuitori din Ploiești, inclusiv de cei care locuiesc în zona centrală a municipiului.
La acea dată, Observatorulph.ro a solicitat un punct de vedere din partea companiei Distribuție Energie Electrică România (DEER) – Sucursala Ploiești.
Potrivit DEER _ România, în data de 22 octombrie, „în instalațiile de medie tensiune aparținând companiei Distribuție Energie Electrică Romania – Sucursala Ploiești, a avut loc un incident care a afectat locurile de consum din zona cartierului 9 Mai, strazile Tudor Vladimirescu, Popa Farcaș și centrul municipiului Ploiești parțial, zona Dealu Mare”.
Reprezentanții DEER – Sucursala Ploiești susțin că „incidentul a fost înregistrat în Stația Columbia unde, la ora 20:51, a declanșat linia electrica subterană de 20 kV PT593. La ora 21:36, în urma executării manevrelor de izolare a defectelor, echipele operative ale sucursalei din Ploiești au realimentat locurile de consum afectate”.
Răspunsul DEER – Sucursala Ploiești
Ca urmare a solicitării dumneavoastră din data de 23.10.2024, cu privire la avaria produsă în municipiul Ploiești, în data de 22 octombrie 2024, vă transmitem următoarele precizare:
În data de 22.10.2024, în instalațiile de medie tensiune aparținând companiei Distribuție Energie Electrică Romania – Sucursala Ploiești, a avut loc un incident care a afectat locurile de consum din zona cartierului 9 Mai, strazile Tudor Vladimirescu, Popa Farcaș și centrul municipiului Ploiești parțial, zona Dealu Mare.
Incidentul a fost înregistrat în Stația Columbia unde, la ora 20:51, a declanșat linia electrica subterană de 20 kV PT593. La ora 21:36, în urma executării manevrelor de izolare a defectelor, echipele operative ale sucursalei din Ploiești au realimentat locurile de consum afectate.
Facem precizarea că durata de realimentare se încadrează în prevederile Standardului de performanță pentru serviciul de distribuție a energiei electrice, aprobat prin Ordinul ANRE nr.46/15.06.2021.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și îi asigurăm pe toți utilizatorii rețelei de distribuție că echipele DEER – Sucursala Ploiești depun de fiecare dată toate eforturile pentru remedierea avariilor în cel mai scurt timp posibil.
Citește și:
Avarie de curent electric, marți noapte, în mai multe zone din Ploiești
Cum ți se pare subiectul?