În urma unui control efectuat recent la SC Hale și Piețe, inspectorii ANAF au descoperit că cei care s-au perindat la conducerea societății care administrează piețele din Ploiești au plătit o avere pentru documentația unor invcestiții care nu au fost realizate până în prezent,
Astfel, în timpul controlului ANAF, s-a constatat faptul că au fost plătiți peste 645.000 de lei (echivalentul a 125.000 de euro), în perioada 2013 – 2018, pentru trei studii de fezabilitate/ prefezabilitate și proiecte tehnice, studii care nu au fost utilizate și pentru care există indicii că nu vor fi utilizate.
Este vorba despre proiectare construcție Piața Centrală Agroalimentară, cu o valoare de aproape 360.000 de lei, dar și de realizarea unui studiu de fezabilitate pentru piața centrală în valoare de peste 283.000 de lei (în perioada 2007 – 2010), precum și lucrări pentru desființarea copertinei provizorii din policarbonat de la Piața Centrală (în aprilie 2018).
Cu alte cuvinte, cele trei studii figurează în continuare în activele societății, în ciuda faptului că în programele anuale nu se regăsesc astfel de proiecte.
Prin urmare, în acest caz s-a dispus o analiză dacă se mai impune sau nu să se mențină în activele societății.
Mai multe detalii despre acest control aici: Ce nereguli au depistat inspectorii ANAF la SC Hale și Piețe
Reamintim că și actualul primar Andrei Volosevici, care își încheie mandatul luna viitoare, a promis încă din 2021 o parcare supraterană în apropierea platoului Halelor Centrale, însă până acum investiția a rămas pe hârtie.