După ce joi au existat discuții aprinse pe tema viitoarei organigrame a Primăriei Ploiești, vineri, aleșii locali ploieșteni au aprobat un proiect de hotărâre care a inclus mai multe amendamente. Daniel Soare nu va mai fi director al Direcției Relații Internaționale, structura fiind desființată și transformată în Serviciul Proiecte cu Finanțare Internațională, ONG.
Organigrama Primăriei Ploiești a fost aprobată, însă într-o altă formulă față de cea propusă inițial.
La propunerea consilierului local Valentin Marcu (PNL) au fost aprobate mai multe amendamente, unul dintre ele fiind desființarea Direcției Relații Internaționale din cadrul Primăriei Ploiești și transformarea acesteia în Serviciul Proiecte cu Finanțare Internațională, ONG.
Pe cale de consecință, Daniel Soare, directorul Direcției Relații Internaționale, își va pierde funcția și va deveni șef Serviciu Proiecte cu Finanțare Internațională, ONG.
Amendamentele propuse și aprobate pentru modificarea organigramei Primăriei Ploiești
- Compartimentul Intabulări Bunuri cu structură de 5 posturi de execuție de consilier, clasa I se desființează, iar activitatea acestuia, respectiv intabularea bunurilor din domeniul public și privat va fi preluată de Serviciul Inventariere și Evidență Bunuri, iar intabularea bunurilor din domeniul privat al municipiului în vederea valorificării va fi preluată de Serviciul Publicitate, Valorificare Patrimoniu
- Serviciul Inventariere și Evidență Bunuri cu structură actuală de o funcție publică de conducere de șef serviciu și 7 funcții publice de execuție va funcționa cu o structură de o funcție publică de conducere de șef serviciu și 10 funcții publice de execuție, ca urmare a preluării de trei funcții publice de execuție de consilier clasa I grad profesional superior de la Compartimentul Intabulări Bunuri.
- Serviciul Publicitate , Valorificare Patrimoniu cu structură actuală de o funcție publică de conducere de șef serviciu și șase funcții publice de execuție își va schimba denumirea în Serviciu Publicitate, Valorificare Patrimoniu și Autoriare Agenți Economici și va funcționa cu o structură de o funcție publică de conducere de șef serviciu și 10 funcții publice de execuție, ca urmare a preluării a două funcții publice de execuție de consilier clasa I grad profesional superior de la Compartimentul Autorizare Agenți Economici care se va desființa.
- Transformarea Serviciului Informatică în Compardtimentul Informatică care va funcționa cu structură de 8 funcții publice de execuție de consilier clasa I ca urmare a transformării funcției publice de conducere în funcție publică de execuție clasa I grad profesional superior.
- Menținerea structurii și a posturilor de funcție publicp actuale din cadrul Managementul Calității, Circulației și Evidenței Documentelor care va funcționa cu structură de o funcție publică de conducere de șef serviciu și 10 funcții publice de execuție.
- Serviciul Investiții și Reparații Drumuri va funcționa cu o structură de o funcție publică de conducere de șef serviciu și 15 funcții publice de execuție, ca urmare a menținerii în structură a celor 2 funcții publice de execuție de consilier clasa I grad profesional superior care erau mutate anterior la Serviciul Proiecte cu Finanțare Internațională, ONG
- Direcția Relații Internaționale se va desființa având în vedere că nu îndeplinește criteriul structurii de minim 20 de funcții publice de execuție, iar Serviciul Proiecte cu Finanțare Internațională, ONG va funcționa cu o structură de o funcție publică de conducere de șef serviciu și opt funcții publice de execuție și va avea în subordine Compartimentul Implementare proiecte cu o structură de 10 posturi de personal contractual.
„Funcționarul public de conducere care ocupă actuala funcție de director executiv va fi numit în funcția publică de conducere de șef serviciu la Serviciul Proiecte cu Finanțare Internațională, ONG având în vedere că atribuțiile se modifică mai puțin de 50%, iar funcționarul public care ocupă actuala funcție de șef serviciu va fi numit în funcția publică de execuție ca urmare a modificării atribuțiilor mai mult de 50%”, potrivit amendamentelor propuse de consilierul local Valentin Marcu (PNL).
Nu era mai simplu ca Serviciile alea Fantomă sa fie transformate in Birouri cu 5 de execuție si sef birou?
La 2000 de salariati la Primarie e deja mult!😯