Constantin Neacșu, domiciliat în Galați, reclamă faptul că, marți, a încercat să cumpere bilete de călătorie pentru transportul în comun în Ploiești, de la automatul de la Gara de Sud. A introdus o bancnotă de 5 lei, însă nu a primit bilete de călătorie. Prin urmare, bărbatul este decis să depună plângere la Parchet. Conducerea TCE susține că în astfel de situații există o procedură pentru returnarea banilor.
Constantin Neacșu reclamă faptul că în momentul în care a dorit să achiziționeze bilete, automatul din zona Gării de Sud nu i-a furnizat biletele, dar nu a mai returnat nici banii.
„Ieri am vrut să cumpăr două bilete pentru tramvaiul 101 să merg până în centru și am avut surpriza că la aparatul din apropierea stației de tramvai Gara CFR Ploiesti Sud lângă oficiul poștal să introduc 5 lei și să nu obțin biletele de transport și nici nu am primit banii așa că a trebuit să cumpăr 2 bilete contra cost de la o persoana fizică foarte amabilă”, se arată în sesizarea transmisă la redacție de către Constantin Neacșu, în vârstă de 77 de ani, din Galați, care spune că va face plângere la Parchet pe motiv că „se fură banii călătorilor”.
Conducerea SC Transport Călători Express Ploiești susține că în cazul unei defecțiuni tehnice a automatului, persoana în cauză poate solicita returnarea banilor.
„Noi avem o procedură în cazul în care automatul nu mai eliberează bilete, din cauza unei defecțiuni tehnice a aparatului, iar prin această procedură înapoiem banii respectivi persoanei. Conform procedurii, persoana în cauză trebuie să ne transmită o petiție pe mail (office@ratpph.ro) sau să se adreseze la casieria TCE centrală, situată pe strada Găgeni, nr. 88, unde i se va returna suma”, a precizat Nicolae Alexandri, directorul TCE Ploiești.