- Publicitate -

Administratorii de blocuri din Ploiești susțin că au primit târziu facturile de energie termică. Explicația Veolia

Mai mulți administratori de blocuri din Ploiești susțin că au primit facturile aferente consumului de energie termică și de apă caldă cu întârziere, fapt care reducere timpul de încasare a banilor de la locatari cu aproape o săptămână. Veolia Energie Prahova recunoaște că au existat „mici întârzieri față de lunile anterioare”, însă precizează că a fost respectat termenul contractual.

Mai mulți administratori de bloc din Ploiești susțin că facturile pentru consumul de energie termică și de apă caldă ajung cu întârziere, fapt care va genera cu siguranță probleme privind încadrarea în termenul prevăzut pentru plata facturilor.

„În mod normal facturile erau emise pe data de 1 a lunii următoare. Acum sunt emise cu data de 9, iar dacă factura este transmisă prin poștă se mai întârzie încă cinci zile până când factura ajunge efectiv la asociație. Pe lângă acest aspect, în cazul blocurilor contorizate, factura este verificată și de firmele care calculează consumul de energie termică și apă caldă”, este una dintre sesizările primite la redacție, în care se precizează că această întârziere conduce la reducerea timpului în care pot fi efectuate încasări de la locatari.

„În mod normal, asociațiile de proprietari ar trebui să aibă un fond de rulment care să acopere micile întârzieri… Dacă listele aferente întreținerii sunt afișate cu nouă zile mai târziu, practic se reduce timpul de încasare a banilor de la locatari cu o săptămână și pot să apară întârzieri la plata facturilor”, susțin administratorii de bloc.

La solicitarea Observatorulph.ro, Veolia Energie Prahova precizează că „facturile aferente consumului lunii ianuarie au suportat mici întârzieri față de lunile anterioare, respectând însă termenul contractual”.

Operatorul care furnizează energie termică în Ploiești a explicat și cauza pentru care au apărut aceste întârzieri.

Totul este pus pe seama implementării unui „sistem electronic actualizat privind sistemul de facturare și relaționare comercială cu clienții săi”.

Răspunsul Veolia Energie Prahova:

„În urma solicitării dumneavoastră din data de 09.03.2021, Veolia Energie Prahova revine cu următorul punct de vedere:

În contextul digitalizării companiei în relația cu clienții, Veolia Energie Prahova este în curs de implementare a unui sistem electronic actualizat privind procesul de facturare și relaționare comercială cu clienții săi.

Ca urmare a integrării acestui sistem, facturile aferente consumului lunii ianuarie au suportat mici întârzieri față de lunile anterioare, respectând însă termenul contractual.

Contractul de furnizare a serviciului de energie termică stipulează că facturile trebuie emise până la data de 15 a lunii următoare celei în care prestația a fost efectuată.

Reamintim cu această ocazie că toți clienții au posibilitatea de a accesa opțiunea de transmitere electronică a facturii care le poate permite o vizualizare imediată a consumului și a valorii de plată din luna respectivă”.

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

Sondaj

- Publicitate -

Articole asemănătoare

Mihai Tonsciuc, ploieștean și consilier local: “Iulian Dumitrescu este vinovat pentru că nu avem apă caldă în Ploiești”

Mihai Tonsciuc, consilier local și ploieștean, a acceptat invitația de vorbi deschis despre ceea ce se întâmplă în Ploiești cu apa caldă. În cadrul...

Ședință importantă la Consiliul Județean Prahova. CET-ul Brazi va fi transferat, luni, la Ploiești – VIDEO

Aleșii județeni au fost convocați, vineri, la o ședință extraordinară, prin care s-a propus aprobarea atestării bunurilor din domeniul public al județului, un prim...
- Publicitate -

Video Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Ultimele știri

Petrolul s-a calificat în noul format al Cupei României, după 4-0 cu CSC Șelimbăr

Noul format al Cupei României prevede ca în faza play-off-ului să participe 32 de echipe, dintre care 24 de echipe calificate din turul anterior...

Șeful Protecției Consumatorului despre meniul din restaurante: „E greu de crezut că lăbuța de crocodil sau cotletul de zebră sunt proaspete”

„Este greu de crezut că cotletul de zebră și lăbuța de crocodil se vând la fel de bine ca pieptul de pui. Dar, totuși,...

Povestea de succes a companiei Verytas, condusă de Aurelian Amuza. Cum a ajuns să construiască un bloc cu birouri și apartamente de lux în...

În zona 0 a municipiului Ploiești, pe strada Bucegi la nr 12, se construiește primul bloc cu birouri și locuințe de. Imobilul, vecin cu...

Petrolul vinde la pachet biletele pentru meciurile cu FCSB și FC Argeș. Cât costă

Petrolul Ploiești vinde, la pachet, bilete la meciurile pe care le va disputa cu FCSB și FC Argeș, pe stadionul Ilie Oană. Prețurile pornesc...

Ce despăgubiri primesc victimele accidentelor rutiere, pe cale amiabilă sau în instanță – Ce reprezintă ”punctajul traumatologic”

Știm că suntem obligați să încheiem asigurări de răspundere civilă auto (RCA), dar puțini cunosc ce drepturi au și prin ce proceduri complicate își...
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Parteneri

- Publicitate -