Noile atribuții ale celor doi viceprimari și administratorului public din Ploiești

0

Primarul Ploieștiului, Andrei Volosevici, a emis dispozițiile privind acordarea atribuțiilor pentru cei doi noi viceprimari ai municipiului, Daniel Nicodim și Magdalena Trofin, dar și ale administratorului public Simona Albu.

Alegerea celor doi viceprimari ai Ploieștiului, Daniel Nicodim (PNL) și Magdalena Trofin (USR PLUS) a avut loc, vineri, prin vot secret, în ședința Consiliului Local Ploiești.

La scurt timp, primarul municipiului Ploiești, Andrei Volosevici, a emis dispozițiile prin care a desemnat atribuțiile celor doi viceprimari, dar și cele ale dministratorului public.

Atribuții viceprimar Daniel Nicodim

Art. 1 Delegarea și stabilirea unor atribuții pentru a fi exercitate de domnul NICODIM DANIEL viceprimar al Municipiului Ploiești, începând cu data de 16.11.2020, astfel:
I. Coordonează realizarea serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul
organismelor prestatoare de servicii publice:

1. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea S.C. ,,Servicii de Gospodarire Urbana Ploiești’’ S.R.L.;

2. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea S.C. ,,Hale și Piețe’’ S.A.Ploiești ;

3. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Clubului Sportiv Ploiești;

4. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Administrației Parcului Memorial ,,Constantin Stere”;

5. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Teatrului ,,Toma Caragiu” Ploiești;

6. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Filarmonicii ,,Paul Constantinescu” Ploiești.

II. Atribuții privind serviciile publice asigurate cetățenilor:

Coordonează realizarea serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul aparatului de specialitate după cum urmează:

1. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Direcției Gestiune Patrimoniu;

2. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Direcției Relații Internaționale;

3. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Serviciului Administrare Parc Municipal Ploiești Vest.
III. Îndeplinește orice alte atribuții încredințate de primar conform prevederilor legii, precum și acelea încredințate de Consiliul Local Ploiești.

Viceprimar Magdalena Trofin

Art. 1 Delegarea și stabilirea unor atribuții pentru a fi exercitate de doamna TROFIN
MAGDALENA viceprimar al Municipiului Ploiești, începând cu data de 16.11.2020, astfel:

I. Coordonează realizarea serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul
organismelor prestatoare de servicii publice:

1. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Casei de Cultură ,,Ion Luca Caragiale” Ploiești;

2. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Serviciului Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor Ploiești;

3. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Centrului de Creșă Ploiești;

4. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Spitalului Municipal Ploiești;

5. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Spitalului de Pediatrie Ploiești.

II. Atribuții privind serviciile publice asigurate cetățenilor:
Coordonează realizarea serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul aparatului de specialitate după cum urmează:

Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Direcției Economice.

III. Îndeplinește orice alte atribuții încredințate de primar conform prevederilor legii, precum și acelea încredințate de Consiliul Local Ploiești.

Atribuțiile stabilite conform contractului de management al doamnei ALBU SIMONA,
administrator public, anexă la Dispoziția nr. 2319/27.10.2020, precum și din fișa postului, se modifică începând cu data de 16.11.2020, astfel:

I. Coordonează realizarea serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul
organismelor prestatoare de servicii publice:

1. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Societății ,,Transport Călători Express’’ S.A.
Ploiești;

2. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Regiei Autonome de Servicii Publice Ploiești

3. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Administrației Serviciilor Comunitare Ploiești .
II. Atribuții privind serviciile publice asigurate cetățenilor:

Coordonează realizarea serviciilor publice de interes local prestate prin intermediul aparatului de specialitate după cum urmează:

1. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Direcţiei Administraţie Publică, Juridic
Contencios, Achiziţii Publice, Contracte;

2. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Direcţiei Tehnic Investiții;

3. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Direcţiei Comunicare, Relaţii Publice;

4. Coordonează, îndrumă și verifică activitatea Serviciului Informatică;

5. Semnează adeverințele solicitate de salariați.

Art.2. Celelalte prevederi ale Dispoziției 2319/27.10.2020 rămân neschimbate.

Art.3.Direcţia Administraţie Publică, Juridic – Contencios, Achiziţii Publice, Contracte va
comunica structurilor implicate si va aduce la cunoştinţa celor interesaţi prevederile prezentei dispoziţii,

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău