Soluții, în perioada Covid-19. Aproximativ 30% din angajații de la Finanțe vin la muncă. Restul lucrează de acasă sau au fost în concediu

0

Termenul de telemuncă a fost introdus în legislație încă din 2018, însă, anul acesta, mai mult ca oricând, angajații și-au desfășurat activitatea de acasă. La Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Ploiești, pe fondul situației epidemiologice generate de Covid – 19, activitatea a fost reorganizată astfel încât să fie asigurată continuitatea prin prezența la muncă a unui procent mediu de 30% dintre angajați.

Activitatea de telemuncă se bazează pe acordul dintre angajat și angajator, fiind stabilite, totodată, cerințele pentru îndeplinirea sarcinilor de serviciu.

După instaurarea stării de urgență și, mai apoi, în perioada stării de alertă, mai multe instituții publice, dar și agenți economici au hotărât desfășurarea activităților în regim de telemuncă.

De exemplu, la Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice Ploiești, continuitatea activității se asigură prin prezența la muncă a unui procent mediu de 30% din angajați.

„În contextul epidemiologic al pandemiei de SARS-CoV2, ca urmare a stării de urgență și de alertă, la nivelul instituției noastre s-a organizat activitatea astfel încât să fie asigurată continuitatea prin prezența la locul de muncă a unui procent mediu de 30% din salariați, restul și-au desfășurat activitatea de la distanță, în regim de telemuncă sau și-au efectuat concediul de odihnă la care au fost îndreptățiți”, a precizat Direcția Generală Regională a Finanțelor Publice în răspunsul transmis la redacția Observatorulph.ro.

*Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596

Publică aici opinia ta

Comentariul tău
Numele tău