La nici patru ani de la modernizarea liniei de tramvai 102, pe mai multe tronsoane, Șoseaua Vestului din Ploiești este plină de crăpături. Nici stațiile de tramvai nu arată mai bine. La nivelul anului 2016, reabilitarea a fost considerată una dintre investițiile majore ale orașului, investiția cifrându-se la aproape 20 de milioane de euro.
Șoseaua Vestului, modernizată în momentul reabilitării liniei de tramvai 102, considerată una dintre investițiile majore ale Ploieștiului la nivelul anului 2016, arată jalnic, la nici patru ani de la inaugurare.
Investiția, la acea dată estimată inițial la 83,6 milioane de lei, nu a fost ocolită de probleme.
Lucrările au avut ca termen de finalizare 31 decembrie 2015, însă cum nu au fost gata la timp, municipalitatea a trebuit să suporte, din bugetul local, costurile pentru diferența de investiție nefinalizată.
La scurt timp, pentru că nu a avut loc decopertarea pe tronsonul liniei 102, în asfalt au apărut primele gropi.
Lucrări de astupare a gropilor au fost derulate și anul trecut, în special în zona Ofelia, pe sensul Nord – Gara de Vest, însă stratul de asfalt este în continuare plin de crăpături.
Pe tronsoanele considerate zone ecologice cresc buruienile, iar din cauza accidentelor, refugiile din mai multe stații de tramvai au fost distruse, iar repararea acestora nu se poate realiza de pe o zi pe alta.
În cazul în care conducătorul auto implicat în accident are asigurare, lucrările sunt suportate de firmele de asigurări. În caz contrar, sumele trebuie să fie recuperate de TCE de la conducătorii auto care au provocat pagubele, procedură mult mai dificilă.