Consiliul Județean Prahova va lua în calcul aprobarea unui nou regulament de funcționare al Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Prahova. Proiectul se va afla, miercuri, 17 iulie, pe ordinea de zi a ședinței aleșilor județeni.
Principala modificare este că se propune înființarea Serviciului de evidență informatizată a persoanelor, având în componență 10 posturi contractuale din care un post de conducere și nouă posturi de execuție.
Totodată, se propune ca Biroul ghișeu unic să funcționeze din subordinea Serviciului de evidență informatizată a persoanelor în subordinea directorului instituției, având în componență șase posturi contractuale din care un post de conducere și cinci posturi de execuție.
Proiectul mai prevede ca activitatea Compartimentului juridic, resurse umane, secretariat și relații cu publicul
să funcționeze în subordinea directorului instituției, având în componență 3 posturi contractuale.
Modificarea statului de funcții prevede menținerea numărul total aprobat de 42 de posturi.
Astfel, se propune desființarea unui post vacant de inspector de specialitate grad profesional IA, personal contractual de execuție, din cadrul Compartimentului juridic, resurse umane, secretariat și relații cu publicul și înființarea unui post vacant de inspector de specialitate grad profesional II, personal contractual de execuție, în cadrul Serviciului de stare civilă.
Un alt post vacant de inspector de specialitate grad profesional debutant, personal contractual de execuție, din cadrul Serviciului de evidență informatizată a persoanelor se redistribuie în cadrul Serviciului de stare civilă, în timp ce un post vacant de inspector de specialitate grad profesional IA, personal contractual de execuție, din cadrul Biroului ghișeu unic se transformă în post vacant de inspector de specialitate grad profesional debutant, personal contractual de execuție.