fbpx

fost-sediu-primaria-ploiesti_2a1a8.jpg

La capitolul cheltuieli, când vine vorba de bugetul local, municipalitatea ploieșteană trebuie să suporte, în 2019, lucrările de curățenie și igienizare în cuantum de aproape 18.000 de euro, la Palatul Administrativ din Ploiești.

Anul trecut, Primăria Ploiești și-a mutat sediul administrativ din Palatul Administrativ în fosta clădire Petrom, din Piața Eroilor, de lângă sensul giratoriu de la Catedrala Sfântul Ioan Botezătorul.

Citește și: Imagini cu viitorul sediu al Primăriei Ploiești. Birouri demne de Casa Poporului și cheltuieli de întreținere pe măsură - FOTO

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Pe lângă cheltuielile legate de amenajarea noului sediu, Primăria Ploiești trebuie să suporte în acest an și cheltuielile pentru lucrările de curățenie și igienizare la fostul sediu din Casa Albă.

Potrivit unui contract încheiat cu Consiliul Județean, municipalitatea  trebuie să suporte în 2019 cheltuieli în cuantum de 83.333,33 lei, inclusiv TVA, adică aproape 18.000 de euro, pentru igienizarea spațiilor în care și-a desfășurat activitatea..

Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg
harold.jpg
salina_urbana_BUNA_desk_9833f.jpg
970.jpg